Çok yoruldum nankörlük gördüm dayanamiyorum napmaliyim?

Bugün 1.5 yıllık ilişkimi bitirmek zorunda kaldim sürekli çabalayan zorla kavga için tahrik edilen hata üstüne hata gören ama bunca seye ragmen ufak tefek hatalarim icin surekli suclanan bedel ödeyen taraftim kufur hakaret huzursuzluk dolu lanet bi iliskiydi ama hep suclandim ihanete ugrandim yine suclandim bbende mecbur kalip bitirdim aradi küfür etmeye kalkisti sen yoktun 2 gun kafam rahattı falan dedi bende ust uste sg dedim kapatti bana sen kimsin ne b*k sun vs dedi yine sg diyip heryerden engelledim hicbisi yapmama ragmen bu kadar suclanmak herseyi ben yapmışım gibi davranılması canımı cok yakiyor onu hayatimdan cikarip en kısa sürede tamamen hayatimdan cikarmak istiyorum sizce napmaliyim en kisa surede unutabilmek icin dayanamıyorum artik aklimdan gecsin bile istemiyorum
Çok yoruldum nankörlük gördüm dayanamiyorum napmaliyim?
Cevapla