Sevgilim sürekli "ben ölürsem ne yaparsın" diye soruyor. Beni mi deniyor?

Sürekli bu soruyu soruyor. Beni denemek mi istiyor anlamış değilim. Ben ona "bana böyle saçma sorular sorma, optimist ol, iyi şeyler düşün" söyledikte bana "tabi
İki gün üzülürsün sonra her şey devam eder eskisi gibi" söylüyor. Ne yapmam gerek? Gerçekten sıktı bu mevzu beni
Sevgilim sürekli "ben ölürsem ne yaparsın" diye soruyor. Beni mi deniyor?
Cevapla