O zaman sevgili varken, diğer adaylarla da bakışalım, yazışalım, konuşalım, buluşalım, oturup yemek yiyelim, bara gidelim, hatta tatile falan çıkalım. Nasıl olsa karşı cinsten biriyle "sadece" uyuyunca aldatmak sayılmıyor değil mi..
Benim 1 buçuk yıllık geçmişimde hiç böyle sorular yok. Soru bir kere atraksiyon amaçlı sorulmuş. Çok belli yani. Son zamanlarda senin sorularında troll tarzı bir yaklaşım görüyorum. Eskiden daha kaliteli sorular sorardın..
Arkadaş diye mercimeği fırına da versinler o zaman. Saçmalığa bak, bal gibi de aldatmak işte. Sevgilin varken kimse ile bir şey yapmayacaksın. Bizim milletimiz bu konuda cahil kalmış. Sayılmaz yazanın aklından şüphe ederim. Sevgilin varken kimse yanıma yaklaşamaz.
Benim tahammül edemeyeceğim bir şey! 😃 Ne uyumadı lann? Elini bile tutamaz, keserimm o elleriiii 😬😬 Sadaka uyumak mışşş mışşşşşş Ölümle randevulaşmak olur bunun adıı
Karşı cins aileden biri ise normaldir de, değilse eğer sıkıntı. Yani insanlar da sadece cinsellik olunca aldatma olarak görüyor sanırım. Bence bu da aldatmaya girer ve aldatma olarak görürüm. Ayrıca sevgilim varken neden başka birisiyle uyuma gereği duyayım ki? Saçma...
Helallik bişey yok ki normali bu aslınsa öyle olmamız lazım hepimiz Artık normal şeylerden bile yoksunuz ki şaşırıyoruz tersine şaşırmak gerekiyorken işte 🤷♂️
Erkek kanka misal :D gece sabaha karşı olmuş artık aaa ne hikmetse araba bozulmuş beraber kalmak zorundasınız veya erkek kanka aşk acısı çekiyor ağlıyor ağlıyor dizinde sızıp kalıyor 😅
aldatma sayılmaz ama yapılmaması gereken bir davranış bence (Sonuçta kadın veya erkek birinden biri mutlaka erekte olacaktır ve gerisi malum hem insanın hayatında biri varsa neden başka biriyle uyumak ister ki?
Sevgilim var ve karşı cinsten biriyle sarılıp uyuyacağım. 🙄 Sevgilim varsa sarılıp uyumam. Ancak ateşle barut yan yana hele ki temas halinde çok fazla durmaması taraftarıyım. 🙄 Belki baştan aldatma değil ama sonradan aldatmaya girebilir. 🙄
Aşkım fırına gittim ekmek aldım eve dönerken bu kızı gördüm baktım kız uykusuz eve getirdim yatağıma yatırdım benimde uykum gelince yanına da ben yattım 😁
Yav elin adamıyla aynı yatakta benim ne işim var 😂 Evet aldatmak sayılır, ben böyle bir şey yaparsam sevdiğim adam çeksin vursun beni. Fjdk Aynı şekilde sevdiğim adamda böyle bir şey yaparsa bende onu vururum, o kadar geniş birisi olamayız. 😬
Bak aldatmak cinsel birleşme değil sadece yalan söylemenin başkasıyla duygusal bag kurmak birlikte oldugun kişini istemedigi bir şeyi yapıp soylememek bile aldatmaktır
karşı cins biriyle neden uyuyasın ki. zaten bu başlı başına saçma olur. haa birlikte biyerde mahsur kalırsın falan filan zorunluluk olurda bunun dışında bi zorunluluk yoksa vence aldatma olur...
sayılır hanımefendi bu çok özel bir davranıştır maalesef sayılır
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sevgilim ne düşünüyor o önemli, çünkü kiskanacaksa iki cinsten kıskanır , yatarsam zaten yakın arkadaşlarımla yatarım o yüzden kıskanmaz herhalde zaten ben sadık oluyorum ilişkide
o karşıdan olan cins bana ne kadar karşı duruyorsa o kadar aldatma sayılmaz eğer ki o karşı cins bana ne kadar yakın duruyorsa o kadar aldatma sayılır bilmem anlatabildim mi...
Karşı cinsten birisiyle yatakta uyuyabilecek kadar bir yakınlık ve güven içine girilmiş ise.. Zaten bu kişi varolan sevgiliden daha öte daha yakın olmayı başarmış kişi demektir..
Yok sayılmaz... Hatta sarılmakta sayılmaz... Hatta ilişki bile sayılmaz önemli olan insanın kalbi... Hatta ona aşık olsada sayılmaz önemli olan ruhu... Yaw git işine kardeşim manyak mısın sen böyle şeylerin masumiyeti mi olur... Ancak kendini kandırırsın... Ama beraber olduğun kişiyi kandırabileceğini çok sanmıyorum...