1 yıllık sevgilim var ciddiyiz aileler biliyor benim dükkanımda birlikte çalışıyoruz. abim bunu demeden 2 gün önce beni arıyor 3 yıllık sevgilimden ayrıldım diye. Abim senin sevgilinle telafisi olmayan şeyler yaşadık 1 hafta konuştuk diyor. Sevgilim 1 hafta normal havadan okuldan konuştuk evet ama ilerisi olmadı diyor. Abim kurana el basım ilerisini yaşadık öpüştük diyor. Sevgilim kurana el basım sadece konuştuk ilerisi olmadı diyor. Abim başka şehirde sevgilim yanımda. Sevgilim gidip yizleşek diye 250 kö gittik genede ikiside aynı şeyleri diyor. Sevgilime zarf attım kaç kere ayrıldık bitti yatıysan yaptım de acı çekmiyim dedim. Yok yapmadım diyor. Ortada kaldım.
sorularınızı cevaplarım
sorularınızı cevaplarım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Valla çok kötü bi durum. Bi yan da abin bi yan da sevgilin. Abin kızdan hoslanmis ve ondan aynj karsiligi alamayinca aranizi bozmak icin boyle bi yalan söylemis olabilir. Ama abi ya neden böyle bisey yapsin ki. Ben isin icinden cikamazdim ya
Biri karındaşım biri ilerde eş gördüğüm. Oldumu olmadımı bilmiyorum ortayada kanıtlarıyla çıkmayacak çünkü 2019 da olmuş. Sevgilimle normal her zamanki gibi görüşüyoz konuşuyoz. Ben sevgilime dedimki. Kimin parmağı kim yalan söylüyosa hakkımı helal etmiyorum ben ölünce anlıcam haralde dedim. Sana inanıyorum ilerde senle birlikte olum veya olmuyum. Senle çocuğumuz olsun veya olmasın. Sen yalan söylüyosan kendinden kardeşlerinden annenden babandan çıksın. Abim yalan söylüyosa eşinden çocuğundan kendisinden çıksın dedim.
Ne saçma bi durum ikisinidr iyi tanıman gerek senin bileceğin bir iş aklında şüphe varsa zaten bırak o insanı bu şüpheyle yaşanmaz çünkü düşüncesi bile kötü abinle böyle bişey yapmışsa yarın birgün daha kötüsünü yapar çok. Kötü bir arafta kalmışsın
Sevgili olmadan önce 3 yıldır konuşuyorduk zaten benden 3 yaş büyük. Sonradan sonraya sevgili olduk birbirimizi çok sevdik aşırı sevdik oturacağımız evin yeri bile belliyde ve herkes bunu biliyordu. Abimden yana çelişkiler var ilk önce 1 kere eve geldi dedi sonra 2 kere geldi dedi. Sevgilimi tanıyorum 1 hafta konuşmayla eve gidecek biri değil. Zaten sevgili olduk 2 ay birbirimizin yüzüne zor bakıyoduk
Anlamadığım siz sevgili olmadan önce abinle mi görüşmüş yani yoksa siz sevgiliykenmi olmuş bu olay peki
Benden önce olmuş 1 yıllık sevgilim bu olay 3 sene oluyo. 1 hafta komuştuk diyolar. Sevgilime diyorum ilerde önüne çıkardı bana niye demedin diyom. Bu kadar ciddiye alınacak bi konuşma olmadıki diyor.
Benle sevgili haliyle konuşmuş olsaydı şimdiye kapı dışarıydı. Birbirimizi canımızdan çok seviyoz evlenecez ciddiyiz. Karşımıza böyle bişey çıktı
Sevgili olun olmayın abinle böyle bişeyler yaşamışsa gerçekten kabul edilecek bir durum değil asla abin nasıl biri bilemiyorum yalan söyliyebilicek bir insanmı onu sen gayet iyi bilirsin sana önceden anlatmamış olması da hata sonuçta bu kızı ailene sokucaksın bu ithamlarla dile gelmesi çok ezici bir durum ileride büyük sorun yapabilir abinin amacını da anlamadım ya yüz vermedi zamanında diye sizi kıskanıyor ya da senin öyle bir kızla hata yapmanı istemiyor ikisinden biri onuda artık sen biliceksin ölçüp tartarak ama asla bu durumda olmak istemezdim düşüncesi bile iğrenç bir durum Allah düşmanıma vermesin kanka
Hiç sorma böyle bişeyi düşmanımın başına vermesin. Şimdiye kadar neredeydi söylediklerinde çelişki var abimin. Sevgilimede çok zarf attım bitti artık ilişkimiz imkansız dedim. Eve bırakım seni dedim giderkende yaptıysan yaptım de acı çekmiyim dedim. Yok yapmadım diyor
Ben şahsen o kızın yerinde olsam ve bana bu ithamlarda bulunan biri olsa yapmadığım halde o aileye asla girmezdim iftira atan yarın başka bi şey yapar ve ikilemde kalıyosa sevgilim benim için bitmiştir çünkü herşeyin başı güven
Bende öyle düşündüm annemle babam bilmiyo bu kız yaptıysa böyle bişey böyle iftiralar atılmış çekip giderdi. Ta kalkıp başka şehire yüzleşmeye gitmezdi. Şimdi normal şekilde devam ediyoz abimden ses çıköazsa yalan demektir. Ha hala ses çıkıyosa ben bu kızı kerhaneden akdım evime avrat yaptım dicem. 1 yıldır birlikteyiz ne bir yalanını ne bir güvensizliğini gördüm. Zaten uzaktan akrabamız benim sülalemde çok sever sevgilimi önceden beri. Hayırlısı olsun allahın bi sınaması dicez. O beni çok seviyo hala ben onu çok seviyom.
Bence senin bilgin olmadan konuşması bile affedilemez
Bende önce konuşmuş 1 yıllık sevgilim abimle 3 sene önce konuşmuşlar
peki abin yemin ediyor mu
Yemin ediyor kurana el basım diyor. Ama sevgilimde kurana el basım kardeşlerimin yüzünü görmüyümki diyor
Tamam delil iste abinden
Yok delili yok. Sevgilimde kanıtlıyamıyo. Abimde. Abimden şüphelerim çok bunca zamana kadar nerdeydim kardeşimsen bu zamana kadar niye uyarmadın bak kardeş bu kızla otur yat gez sğlen ama evlilik olmaz niye demiyon önceden. Şimdiye kadar nerdeydin diyom. Ben sizin bu kadar ciddi olduğunuzu bilmiyosum diyor.
Kardeşim abin bulustuysa mesaj ya da illa ki arama kaydı olur telefondan silse bile faturada önce ki aylar fillan hangi numaralarlarla ne kadar konuşmuşsa çıkar eğer konuştularsa sevgilin bunu sana abinle sohbet ettik bunları konuştuk demediyse sakladığı bir şey var ki demedi
Abimin kanıtı yok eve bi kere geldin dedi. Geri ikiye çıktı eve gelmesi. Sevgilim kamera kayıtları eski konumaları çıkartak diye. Savcılağa gitti ama oda öıkmıyormuş. Gitti internetten eski wp konumalarını öıkartan birine 1000 tl kaptırmış. Sevgilim 1 hafta konuştuk havadan okuldan bunu kabul ediyor ilerisi olmadı diyor. Çok garip bi olay. Sevgilim önceki hayatında 1 hafta konuşmayla gidip yatacak birisi değil.
Kardeşim herşeyi ücretsiz çıkartabilirim dokümanları falan
İkisinede el bastır demekle olmuyor