1 yıllık sevgilim var ciddiyiz. Abim senin sevgilinle telefisi olmayan şeyler yaşadık diye söylüyor?

1 yıllık sevgilim var ciddiyiz aileler biliyor benim dükkanımda birlikte çalışıyoruz. abim bunu demeden 2 gün önce beni arıyor 3 yıllık sevgilimden ayrıldım diye. Abim senin sevgilinle telafisi olmayan şeyler yaşadık 1 hafta konuştuk diyor. Sevgilim 1 hafta normal havadan okuldan konuştuk evet ama ilerisi olmadı diyor. Abim kurana el basım ilerisini yaşadık öpüştük diyor. Sevgilim kurana el basım sadece konuştuk ilerisi olmadı diyor. Abim başka şehirde sevgilim yanımda. Sevgilim gidip yizleşek diye 250 kö gittik genede ikiside aynı şeyleri diyor. Sevgilime zarf attım kaç kere ayrıldık bitti yatıysan yaptım de acı çekmiyim dedim. Yok yapmadım diyor. Ortada kaldım.
sorularınızı cevaplarım
1 yıllık sevgilim var ciddiyiz. Abim senin sevgilinle telefisi olmayan şeyler yaşadık diye söylüyor?
Cevapla