Kuzenime karşı böyle hissetmem normal mi yargılayacaklar yazmasın?

Kendisi yurt dışında yaşıyor şu an nişanlısıyla bizim evde kalıyor tatile geldiler. Olabildiğince görünmemeye çalışıyorum. Çünkü geriliyorum bir kaç yıl öncesine bakarsak bana çok farklı davranıyordu halada biraz öyle düğüne gittiğimizde kalabalık da bana mesaj atmıştı fazla oynama telefon da diye ben onu görmemiştim. Telefonu aldığımda bırak şunu bizle ilgilen derdi sana sarılıp uyucam derdi beraber kuzenlerle toplu kaldığımızda sabahtan beri telefon elinden düşmedi derdi. Bir kere yanagından öpmedim diye telefonumu elimden alıp koltuğa doğru fırlatmıştı o gün benimle konuşmamıştı hiç. O zamanlar sürekli benimle uğraşıyor diye pek aldırış etmedim bana karşı bişeyler hissediyor ihtimalini düşünmedim. Ama şimdi neden kaçıyorum ondan
Kuzenime karşı böyle hissetmem normal mi yargılayacaklar yazmasın?
Cevapla