ERKEKLER NEDEN KIZLARLA KONUŞURKEN YA ÇOK UMURSAMAZ ya da AÇ SIRTLANLAR GİBİ DAVRANIYOLAR BUNLARIN Bİ AYARI yok mu?

Arkadaşlar 3 senelik bi ilişkimin üzerinden nerdeyse bi dört sene falan geçti. Aldatılmıştım, ağzına tkrüğümn çocuğu evlendi çocuğu falan olmuş. Buraya kadar üzülenler varsa üzülmeyin şu an çok daha mutluyum. Stalklamıyorum bile AMA kfsdjkjjksdg ondan sonra da kimseyle doğru düzgün konuşamadım. Biri anası bacısı olduğu takdirde direk cinsel hayatımız olsun dedi. Diğerinin egosu arş-ı ala ya ulaşmış baş edemedim. Bir diğeri benim tesettürlü olduğum takdirde giyimime kuşamıma karışmaya çalıştı ki ben m bedenken L veya xL giyen biriyim zaten. bi başkası yine eve davet ediyor kibar yolla pişirecek işi namussuz. yok yani insan gibi konuşan bi insan evladı kalmamış. Bana mı denk geliyor yoksa kızlar aynı dertten muzdarip misiniz?
ERKEKLER NEDEN KIZLARLA KONUŞURKEN YA ÇOK UMURSAMAZ ya da AÇ SIRTLANLAR GİBİ DAVRANIYOLAR BUNLARIN Bİ AYARI yok mu?
Cevapla