"Çok muhabbet tez ayrılık getirir." Sizce ilişkiler bu yüzden biter mi?

Demedim mi nazlı yarim ben sana
Çok muhabbet tez ayrılık getirir

Selamlar;

Aşkını içine gömenler, aşık olduğu için şükredenler 😄


"Ham meyvayı kopardılar" türküsünü dinlerken geçen şu atasözü beni çok düşündürü "Çok muhabbet tez ayrılık getirir" iyi de seven, değer veren insanlar bu yüzden uzun uzun konuşma ihtiyacı duymazlar mı?

Sizin bakış açınız nedir?

https://youtu.be/mAa3h0iQwp8



#MustiEmre
#Aşkİlişkileri
#Çokmuhabbettezayrılıkgetirir
Çok muhabbet tez ayrılık getirir. Sizce ilişkiler bu yüzden biter mi?
"Çok muhabbet tez ayrılık getirir." Sizce ilişkiler bu yüzden biter mi?
Cevapla