AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Affet gitsin ama gozun ustunde olsun bir daha gizli birsey cevirirsen affetmm de
Güle düşme ama belliki pişman bu yüzden şans ver bende yaşadım çabası önemliydi affettim
her şey para ile olacak değil. Gitsin önce o kızı çıkarsın hayatından gerçekten pişman olsun gelsin bence.. onu unutmadan ne diye ilişkiye başlar ki şahsen hoş değil.
Geçmiş geçmiştir. Eğer geçmişe bakma dönme saklama var ise unutulmayan durumlarda vardir ki bir kere olan bir daha olabilir yol olur
Flört dediğin dış kapının dış mandalıdır ama elemana bak, oturup bir de gül almış :)
Sakin affetme affmen kendine yaptığın en büyük haksızlık olur
Eski sevgilisi ile görüşme sebebi neymiş? Gerçi sebep ne olursa olsun görüşmesi hiç doğru değil
isterse dünyayı önüme sersin, eski sevgilisiyle görüşüp konusanı affetmem
Düşmüşsün zaten. İki ağla bir hediye al hopp yaptıklarını unuttur iyi taktikmiş
Eskisiyle samimi görüşmüşse yani bi yakınlık olmuşa hiç olmaz
Evet çünkü insanlara fazla değer verdiğini gösterirsen değersizleşirsin
Tek kelimelik not ama çok içe dokunan bir şey. Gönderiye bakarken ben bile gülümsedim 😀
Neden görüşme ihtiyacı duymuş ki görüşme amacı neymis
Hem ihanet hem inkar. İyi kapıya gelip ağlayacak yüzü varmış
Biraz daha süründür bir güle barışılacak bir hata değil bence.
Eğer seviyorsan onu sen sürünürsün ona bisey olmaz gider eski sevgilisiyle evlenir elinden kaçırırsın böyle gurur yaparsan affetmeyin bilmiyorsan sevgiyi de hak etmezsin zaten gülü seven dikenine de katlanır istemiyorsan bırak yakasını tribe girme senle mi uğraşsın
Bu jeste ben düştüm. Eski sevgilinin numarasını versene
Kendinize saygınız kalmaz affedersenjz sizi yeterince sevseydi üzecek hiç bir şey yapmazdı 🙄
bu senin kararın.
afetmen için illa ki bir materyale de ihtiyacın yok bence.
Eski sevgilisi ile görüştüyse demek ki hala ona karşı hisleri var ve seni yedekte tutuyor olabilir yol ver gitsin 1 kere yapan 2. kere de yapar
sebebine bağlı bence eskiyi çok sevse seninde gönlünü almaya çalışmaz ama nedenini öğren bi şans veirlir bence
Kesinlikle düşmemelisin ben bu hatayı yaptım yapmaz olaydım
Yani ne amaçla görüşmüş acaba? Özlediği için mi barışmak mı istedi yoksa farklı durumlar mı var. Bunu öğrendin mi? Güvenini kırmış bir kere ama seni de beğeniyor seviyor olabilir. Aklında kalbinde ne var sen daha iyi biliyorsun
İnanma sakın... bukadar basit olma bi Güle inanacak kadar, herkes kendi değerini kendi belirler sen daha iyilerini hak ediyosun
Hüüü beni affet çevgilim falan mı diyor awk ağlamak nedir. Bas tekmeyi gitsin.
Yara bandısın zaten affetmeyi bile düşünme bence hepsi yalan ama affedersin sen
Yahyalar şerefsiz olur dikkat et kendi Sevgilimden bilirim
İsminde meymenet yok bırak bunu. Zaten özür için çiçek alan adam gereksiz adamdır
affet ne emir verir gibi 😂😂bir iki kelime yaz bari
O kadar takmıyor kızı bu da gül gönderildi diye başka kafalarda 😂😂
Ayyy evet çok güzel bi jest sakın kırma flörtünü 😍
Aynı şey olmasada benzer bir olay yaşadım eski sevgilimin görüştüğü bir kız varken bilmeden mesaj attım konuştuk. Şimdi o kizla sevgili. Hoş bi durum değil yani. Affetme.
1 ay mesafe koy aklı başına gelsin
(Arkadaşlar profilime girip son sorumu detaylı okuyup cevaplarmisiniz)
Özetle sevdiğime , ondan hoşlandığımi nasıl söyleyeceğimi sordum.
Zaten bir ilişkide erkek affedilme oyununa girmişse orada bitmiştir.
Şimdi sadece bir gül alarak olayı geçiştirmeye mi çalışıyor yoksa cidden içinden bu geldiği için mi yaptı bunu sen anlarsın kararın bu olgu üzerinden olmalı
Bence daha pahalı bir hediye aldır.. sonuçta her hata yaptığında telafi etmenin masraflı olduğunu anlayınca cayar belki.. belli ki seni kaybetmekten korkmuyor belki parası daha kıymetlidir.. 🥂
Böyle yazdım sürünsün biraz daha demi demissin belli ki onunla devam ediceksin.. o zaman onu elinden geldiğince senin için zahmete gireceği şeylerle meşgul et biraz zor ol herşeyine evet diyen bitiysen artık hayır deme vakti..
Söyle ona eski sevgilisine geri dönsün. Yap o çocuğa bu iyiliği. Burada bunu soracak kadar zekasız ve ilişki anlayışı vasat birini hiç kimse haketmez yazık çocuğa yemin ederim
Oğlum cidden bir hafta daha sürünsün demiş böyle herifi hayatınızda tutacak kadar rezil misiniz
Ama başlığa bakarsak öyle imişsiniz
affetmemen gerek hadi başkasiyla görüştü buluştu bari kabul etseydi niye yalan söylemiş bir kere yalan söyleyen her zaman yalan söyler uzak dur böyle birinden
Biraz daha değil hep sürünsün niye affedeveksin ki yarın bş daha görüşür yazıyorum buraya
Bence ne tek bir güle kan ne de söylediklerine yani gerçekten sevsen bile hiçbir znm 2. Şansı vermeni dilemem :)
Bi kere yapan yine yapar, asla inanma, bu kural hiç değişmedi.
Ya cidden hayatta tek başarınız gül almak ve bunu paylaşmak değil mi
Adam o gülün parasını gönderse daha mantıklı değil mi ya ahahhaha gülü napıcaz ben bu kafaları anlamıyorum yazık valla
@kslksldmsks o gül o not ve ojeli tırnakla çekilen bu fotoğraf instagram hikayelerden sonra buralarda da yer almalı çünkü büyük başarı bu:D
Valla ya yazık kafasına
@kslksldmsks bunlarla ego kasan kadınlar var ne yazıkki haklısın
Tabiki buna düşme. Koskoca dünyada neden seni aldatan biriyle tekrar deneyesin ki. Belki karşına çıkacak yeni insan daha iyidir
Şimdi affedersen yarın bir gün tekrar büyük bi hata yaptığında gülle çikolatayla senin onu affedeceğini sanacak
Eski sevgilisiyle konuşmasının mantıklı bir açıklaması yoksa asla affetmemen gerek bir kere yalan söyleyen her zaman söyler
Aldatan yine aldatır affetme be yak bir sigara aç müslüm babayı kafani dinle sal herseyi bas tekmeyi ona başka kapıya gitsin
İhanetin affı olmaz...
Acikca gorusunu bildirerek isleri daha kolaylastirabilirsin. Kimse yoran insanlarla ugrasmaktan zevk almaz.
2 bir sans verilmeli bence ama güven sorunu sürekli sıkıntı yaratıcak
Affedersen gel bni aldat dersin yazık olur bnce gne yapıcaktr
Düşme bir kere daha göndersin. Çiçekçiler de eve ekmek götürüyor.
Hem seninle hem onunla gorusmeye devam eder hala unutmamış onu belli bir şey
O kızla konuşma sebebi önemli. Neden konuşmuş? sebep?
Sen bilirsin ama sadece affet yazdı diye affetmezdim. Hehe
Sizi kandirmasina izin vermeyin, yalanlar da varmis aranız da sürünse ne surunmese ne
Affetme bence.. eger eski sevgilisi ona yüz verseydi napacakti?
Keşke biride benim kırık kalbimi onarmak için gül gönderse keşke tek derdim bu olsaydı
Tabiki de hayır bir kez yalan söyleyen tekrar söyler
Biraz süründür sonra duruma göre bak bir güle merhaba denilmez
Bence ona keşke bunu koparmasaydin daha iyiydi. Bir doğa katili ile sevgili olamam de.