Kocama Soğuk Davrandığım için Ağladı. Ona Haksızlık Mı Ediyorum?

2 yıllık evliyim. Çok çaresizdim ve evliliği çözüm olarak buldum. Hiç bir şeyden zevk alamaz oldum. Ama bunu ona soylemedim. Severek evlendiğimizi saniyor. Dün yanina gitmedim ve onu ittim. Geri çevirdim. Sonra ağlamaya başladı." Bana bunu neden yapıyorsun? ben çok mu çirkin cok mu kötü bir adamım?" Dedi bir şey diyemedim önce onu aglarken gorunce. Sonra ona sarildim ve her sey benim sucum. Seni sevmedim kurtulmak icin evlendim. Iyi degilim dedim. O da bana trapiste gidelim evliligimizi kurtaralim benim senden baska kimsem yok seni cok seviyorum lutfen bana boyle yapma dedi. Ben ona haksizlik mi ediyorum gercekten. Onu sevebilir miyim?
Kocama Soğuk Davrandığım için Ağladı. Ona Haksızlık Mı Ediyorum?
Cevapla