Sevgilimle aynı odada kalicaz ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?

Sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Sevgilim Mersin'de ben trabzonda yaşıyoruz. Ailelerimiz çok eskiden beridir tanışıyor biz de o vesileyle tanıştık bir kaç kez konuşup tanışmayı denedik ama hep bir kopukluklar oldu. 2 senenin üstüne o bana tekrar yazdı ve bu defa birbirimize çok bağlandık 2 aydır sevgiliyiz ama daha ilk kez gorusucez bir hafta sonra yanıma okuduğum şehre gelicek arada o kadar özlem o kadar büyük bir sevgi var ki birbirimizi çok seviyoruz birbirimize güveniyoruz geldiğinde beraber kalmayı düşünüyoruz vakit geçirmek istiyoruz onda da bende de beraber olmanın dışında herşeyi yapma isteği var ama bir yandan da korkuyorum sizce ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?
Sevgilimle aynı odada kalicaz ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?
Cevapla