Ben nerdeyse hiç ojesiz gezmem. Çok nadir ojesiz gezerim. Süsüme püsüme düşkünüm. O da bunu biliyor. Hatta ailesindeki kadinlar saç boyası gunah diye saclarini dahi hic boyamamışlar. Benim 90 yasindaki annenannem bile boyuyor. Ciddi dusundugumuz için makyajima evlenince karisir misin dedim ama " hayir " diyeceginden emin oldugum icin sormustum. Cevabi duyunca şok oldum.
Kendisi hoslanmazmis ojeden. Ailesinin yaninda suremezmisim. Ailesi gekicegi zaman ojelerimi çıkartmak zorundaymisim hatta beni bu konuda uyarmasina gerek bile yokmuş ben edeplinbir kizmisim. Kültür farkindan dolayı bu bana garip gelebilirmis ama yasli insanlarin yaninda nasil davranmam gerektiğini bilmem gerekirmis. Falan filan. Ben basta karsi ciktim. " gercekten ılımlı yaklassan benim icin surmesen nolur sanki " dedi sonra bende " tamam ama çok saçma degil mi kendimi farkli gostermeye calismam birde oje suresim tuttu veya oyle denk geldi ne olucak " dedim. " bana inat yaptığını anlarım ve bana inat yaparsan o zaman işler değişir ve bir tırnak boyasi , bi ruj için ben yapamam ayrılırım diyisan kendine sana karışmayan birini bul " dedi.
İlerde baska seylere karismam sadece buna karışırım diyo ama
Sizce ilerde daha beter olur mu? Yoksa olmaz mi?
Onu cok seviyorum ama başımı yakmak da istemiyorum. Sizce ayrılık kararı vermeli miyim? Şaşırdımne yapacagimi. Aileme veya arkadaşlarıma sorsam istisnasız hepsi " ayrıl seni niye degistirmeye calisiyir bugun bunu yapan ilerde neler yapar , dedigini yaomazsan siddete basvuurur" vs derler.
Kendisi hoslanmazmis ojeden. Ailesinin yaninda suremezmisim. Ailesi gekicegi zaman ojelerimi çıkartmak zorundaymisim hatta beni bu konuda uyarmasina gerek bile yokmuş ben edeplinbir kizmisim. Kültür farkindan dolayı bu bana garip gelebilirmis ama yasli insanlarin yaninda nasil davranmam gerektiğini bilmem gerekirmis. Falan filan. Ben basta karsi ciktim. " gercekten ılımlı yaklassan benim icin surmesen nolur sanki " dedi sonra bende " tamam ama çok saçma degil mi kendimi farkli gostermeye calismam birde oje suresim tuttu veya oyle denk geldi ne olucak " dedim. " bana inat yaptığını anlarım ve bana inat yaparsan o zaman işler değişir ve bir tırnak boyasi , bi ruj için ben yapamam ayrılırım diyisan kendine sana karışmayan birini bul " dedi.
İlerde baska seylere karismam sadece buna karışırım diyo ama
Sizce ilerde daha beter olur mu? Yoksa olmaz mi?
Onu cok seviyorum ama başımı yakmak da istemiyorum. Sizce ayrılık kararı vermeli miyim? Şaşırdımne yapacagimi. Aileme veya arkadaşlarıma sorsam istisnasız hepsi " ayrıl seni niye degistirmeye calisiyir bugun bunu yapan ilerde neler yapar , dedigini yaomazsan siddete basvuurur" vs derler.
Güncellemeler
+1 yıl
Arada kaldim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer