Yan yana daha iyi anlaşabileceğimi düşünüyordum ki şimdi fikrim değişti galiba.. Sanki ikisinde de anlaşamayacağımız durumlar olabilir.. Çünkü yazarken bir kelimeyi cımbızla çekip saatlerce hesap sorup tartışabiliyoruz.. Ya da yan yanayken bunu neden giydin, niye buraya baktın, böyle davranıyorsun diye kıskançlıklar daha fazla oluyor..
Bunun yazışırken ya da yanında olmaya alakası yok gerçekten anlasabilen her ortamda her şekil anlaşır 😉
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yqnyanayken daha iyi. Mesajlarşırken sesinin tonu jestlerin beden dilin olmadığı için yanlış anlaşılmamaya daha müsait. Yanyanayken küfür ederim ama öyle güzel bisr şwkilde ederim ki hoşuNa gider mesaj öyle değil