Evet, sevgilinizle aranızda ten uyumundan fazlası var mı? ❤️


O bana hissediyor mu bilmiyorum ama ben ona karşı inanılmaz önüne geçemediğim bir uyum hissediyorum bu ten konusunda bıkmadan usanmadan arzu duyuyorum🥲
Oyuncak ayınamı hissediyon
Hayır😂
Bonjour!
Sevgilim olsaydı daha iyi cevap verebilirdim. Ten uyumu olması lazım zaten. Yoksa ilişki ilerleyemez. Bunun ötesinde mantık birliği, saygı önemli. Güven hepsinden önemlisi bence. <3
Sevgilim yok olunca onu da deniyoruz tabii ki. Aynı evde vakit geçirmedikçe de bir insanı tam tanıyamıyorsun. Ne arkadaş ne sevgili. Böylelikle hem ten uyumuna hem ev uyumuna bakılabiliyor.
Bilmem var gibi gözüküyor. Aman uyum olsa ne, olmasa ne? Biz mutlu muyuz ona bakarım ben.
Cevap
34Cevap
Sevgilim yok :/
Olsaydı olabilirdi. Çünkü bende her şeyden var ama kadının kendi yok.
😅😅😅😅😅
Sevgilim yok ama ten uyumu dediğiniz nedir ki? Bir insan gerçekten aşıksa ve sadiksa sevdiği ile göz göze gelse bile ruhu meşk olur kaldi ki dokunmak..
Sevgilim olsa neden olmasın ten uyumundan fazlası olsun yani olsun olsun
Zaten sevgili olmak da bu anlama geliyor. Diger turlusu fb olur.
Ten uyumundan fazlası olduğu için sevgilim zaten ❤️🔥
Inanilmaz bir uyum var butun duyguların en doruklarını yasatiyor bana hanımefendi
Ten uyumu nedir neye denir bilmem ama açık ten seviyorum
süt beyaz ten
Hiç sevgilim olmadi yanaktan optüğum sarildigim bile olmadi ne teni ne uyumu
Simdi gel birbirmizi taniyalim anlasirsak sevgili olalim diyecem sen yok diyecen dimi
Çocuk gariban mısın sen?
Yok deilim picim
Ten uyumumuz yok ama dış görünüşü önemsemiyoruz ikimiz de. Önemli olan birbirimizi sevmemiz.
not really. There is no skin compatibility between me and my lover.
brilliant content! i have a website of my own fyptok. com. lütfen check it out!
Sevgilim yok
Sevgilim yokki uyum olsun
Sevgilim olmadığı için bilmiyorum shdhdh
Var ask sehvet guven ne ararsan var bizde
var.. sevgilimin olmaması.
Sevgilim olmadığı için pek bir şey yok.
Sevgilim olursa olacak bişeyler
var valla cok mutluyuz 🥰
Bazen sadece bi dokunuş fazlası olur ❤️🔥
Vardı
Sevgilim yok olunca yazarım ☺
Evet eveettt
Sevgilim yok
Var tabi
Keşke olsa da bende bilsem
Azı var çoğu yok
biz ruh eşiyiz
Sevgilim yohtir
Var tabiki
Sevgilim yok...
Ten uyumu da ne öyle hiç anlamam 🥴
Sevgilim yok
Sevgilim yok
O ne oluyor
Sevgilim yok
Eğer sevgili yapsaydım evet olurdu.
cekim yasasına uyuyoruz biz..
Sevgili değil eşimle var evet
Ten uyumu hikaye
Sevgilim yok
Ne ten uyumuymus ya
Evet çok önemli
sevgilim yok
Bil bakalım ne eksik
Bil bakalım ne eksik
Bilmem mi hiç🙄
Sevgilim yok
Oha sen burdasın hala sana bişey sormam lazım acill hemdee
burada bir arkadaşım vardı senlede arkadaştı
Yok sevgili
Fazlası var 😍😘
Yıkar geçrrizzz
Olursa yazarim.
Sevgilim yok ki 💃
Sevgilim yok😃
her zaman
evet var
Cook
Sevgili mi o nee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?