Çirkin kızlar ve yakışıklı erkekler yalnız kalırmış öyle mi?

Güzel kızlar tipsiz erkeklere baktığı için yakışıklı erkekler yalnız; yakışıklı erkekler de çirkin kizlarla sevgili olmak istemedikleri için çirkin kızlar yalnız. Ee tipsiz erkekler bile güzel kız isterken haliyle güzel olmayan kızların da çoğu yalnız kalır ama güzel kızların sakın yalnız olduklarını düsünmeyin asla öyle kalmazlar.
Çirkin kızlar ve yakışıklı erkekler yalnız kalırmış öyle mi?
Cevapla