Şu anda konuşmuyoruz ama onu çok özledim. Yazmasını mı beklesem?

Flortum vardı 2 kez buluştuk sonra is icin almanyaya gitti 5 gün önce turkiyey e döndü. En son 5 gün önce konuştuk. Buluşalım demişti ama o yazmadı gelince ben de yazmıyorum en son ben yazdım. Konuşmuyoruz ama onu çok özledim ve duygularım arttı aşk seviyesine geldi ben de yazmam ama asla. Yazmasını mi beklemeliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sen yaz demişsiniz ama şöyle o Almanya da iken 3 kez ben yazdım son 3 unu. O da çok güzel konuştu işte kokunu özledim seni özledim hatta hemen haftaici müsait misin dedi ama sonra yazmadı bu kadar ilgili konuşurken yazmamasini anlamiyorum
Şu anda konuşmuyoruz ama onu çok özledim. Yazmasını mı beklesem?
Cevapla