Güncellemeler
+1 yıl
Güncel🏹


Tabi zaman önemli.. Geniş bir zaman varsa, önce direkt yemeğe değil; çay-kahve içilir baş başa.. Farklı aktiviteler de yapılabilir..
Sonra arzu edilirse yemek de yenir beraber..
İlla şöyle olacak diye kasmamalı..
Belki ben yemek yiyişini de izlemek istiyorum, çatalı bıçağı tutuşunu da..
Yemek. Karşımdakini tanımak, izlemek, garsonlara etrafa davranışı nasıl, yemek nasıl yiyor bunları görmek isterim
Kahve uygun değil
Eğer 30 ve üstü bir yaştaysam yemek olmalı ama gençsem yani 20 li yaşlardaysam kahve iyi
Cevap
1Cevap
Kahve eşliğinde sohbet.
İlk buluşmada yemek olmamalı bence
İlk kahve eşliğinde sohbet
Kahve bence yemek gergin oluyo
Bence restaurant
Kahve eşliğinde
Nerde yaşıyorsun ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?