
Sizce ilk buluşmada kahve içmek mi yoksa yemeğe çıkmak mı daha uygun olur?

Merhaba,
Gerçekten ilk buluşma birbirini isteyen seven ve anlaşan insanlar için heyecan verici mutluluk dolu zamanlar demektir.
Bu zamanda benim için en uygun olan kahve içmek olur çünkü ilk buluşma birbirini izlemek açısından mimik davranış hareketleriyle başlayan birbirini izlemeye olanak sağlayan bir durum olduğu için ilk buluşmanın yemek ile sonuçlanması ileri ki adım için erken bir davranış olacaktır.
İkinci buluşmanın romantik bir akşam yemeği ile sonuçlanması en azından güzel bir başlangıç etkileyici bir aşk serüveni için gayet mantıklı bir aktivite olacağını düşünüyorum.
Bir kahve içmek iyi bir başlangıç olur ☕️
Havadan sudan konuşmak ve karşılıklı olarak karakteristik özellikleri keşfetmek için uygun bir ortam oluşacaktır.
Bu ön görüşme aşamasında taraflar arasında bir çekim oluşmuşsa günün geri kalanını da birlikte geçirmek zaten yadırganmaz. Artık yemek, başka aktiviteler vs. Gerisi hayal gücünüze kalmış 😊
İlk buluşma öncesi ne kadar konuşulduğuna göre değişir benim için. Tanışma çok yeniyse kahve daha iyi, çekim yoksa muhabbeti zorlamadan bitirme imkanı kolaylaşır. Ama zaten ilk buluşma öncesi frekanslar büyük ölçüde tuttuysa, görüntülü sesli görüşüldüyse yemeğe de çıkılır.
Kahve ortamı yumuşatır, yemekse elini kolunu nereye koyacağını bilemezsin bu sebeple aç kalma ihtimali yüksek tuhaf gürültülere kapı aralayıp gerilmekten başka bir şey değildir.
Cevap
75Cevap
Bana göre de kahve daha uygundur. Eğer o date olumlu geçtiyse ondan bir sonraki buluşma yemek olabilir yani benim fikrim bu. Yemek çok resmi olmuş oluyor ilk buluşma için dediğin gibi çekingenlik olabiliyor, gerçi ben karşımda biri varken yemek yemekten pek çekinmem o da başka bir şey tabii.
Bence bu tarz şeylere takılmak saçma. Nerede buluşursanız, ne giyerseniz, ne konuşursanız, yani her ne yaparsanız yapın kendiniz olun yeter. Kimsenin kasıntı, kendini gizler gibi konuşan, her detaya önem veren biriyle bir hayat geçirmek isteyeceğini sanmam.
İlişkide önemli olan kötü şartları birlikte iyiye çevirebilmektir.
Bende yemeğe karşıyım. Cafe tarzı yerlere gidilmeli. Bir kahve veya çay yanınada güzel bir tatlı güzel olur. Yemeğe gitmeye kalksan insan ister istemez çekinebilir
Yani kahve daha mantıklı bence. Ama sana ciddi yaklaşan bir insansa, direk ilişki işi sacmalık değil falan tarzında yemekte olabilir. Kahve daha uygun ama bencede :)
Düşününce yemeğe çıkmak daha mantıklı geliyor aslında. Yemek esnasındaki hal ve hareketleri, tavırları, davranışları birçok şey anlatır aslında. Bu yüzden yemek diyorum ben
Yemek fazla bir organizasyon olabilir, bi kahve veya farklı bişeyler içmek daha uygun olabilir. Ama yemeğe gitmek daha da özel hissettiriyor tabii orası da bi gerçek
Özel bir buluşmaysa yemek davet i adab ı muhaşerettendir şık bir mekan tercih edilir çiçeksiz gidilmez
İlk buluşmada yemeğe gömülmenin bir anlamı yok bence. Kahve içilmesi yeterli gelir. Maksat sohbet edip birbirimizi tanımak.
Kahve daha uygun benim için. İlk buluşmada utanır rahat olamam. Yemek yerken bir şeyleri döküp rezil olmak istemem
Bence ilk buluşmada kahve içip birbirinizi tanımak. Uygun bir elektrik olursa ikinci buluşmada sinema ve yemek
Yemek ya yemek yiyelim kendimize gelelim (yemekte daha uzun süre var, kahve dediğin içtin bitti☺️☺️☺️)
Hanim efendi hangi yeri tercih ederse yemeği tercih eder ise iyi niyet göstergesi cafe isterse tanımaya çok ihtiyacı var demektir..
Düşünsene kahve içtiğin kişi şapırdata şapırdata içiyor veya yemek yediğin insan kaşığı çatalı ağzına götürürken dişlerine çarptırıyor :D
Kahve içilmeli açlıktan ölsemde kahveyi tercih ederim dndndn
Bir önemi yok. O an aç isen yemek yeriz değilsek kahve içeriz. Doğal ve rahat olmaktan yanayım.
Sn master hanım seninle her ikisi de olur Ama biliyorum bu konu da şansım yok 🙂
Bana göre fark etmez ama çoğunlukla ilk buluşmada bir şeyler içiyoruz.
Kahve derim. Yemek yiyemem ben o an, konuşmayı engelliyor hem.
Ne kahvesi Valla biz ilk buluşmada kfc ye gidicez😅
İlk buluşma için kahve içilmeli. Ama bir kez daha görüşelim olursa yemekle devam edilmeli bence
Bi kahve? derim
Bide neden Deniz Satar ın fotoğrafı?
Fark etmez bence..
Ne kadar vakit ayırmak istediğinize bağlı bu.
Bence şık bir restorantta yemek daha iyi , tabi bu beni görüşüm ben öyle yapıyorum
Ortam neyi getirirse ınu yaparım. İlla şu olsun bu olmasın gibi sınırlar çizmem.
Kahve iyidir ama benim tercihim her zaman akşam yemeği.
Buluşma saati ne göre gidişine göre kahvede yemekte olur. Takılmam uyum varsa.
Ben ikisine de karşıyım, bir park'ın bank'ına geçelim konuşalım daha iyi.
Kahve içilir en güzeli budur samimiyet tutar anlaşılırsa gerisi gelir zaten.
Yemek daha mantıklı. Hem yemek yedikten sonra aynı zaman içinde kahve de içiyorsun
Bilmem hangisini o an canınız isterse acsaniz yemege gidersiniz ac degilsenizde kahve icersiniz
Alışveriş yaptırıp borç isteyip kutsal bakireyi oynayıp dolandırma yolunda kızlar artık
Bana ikisi de uygun. Çekinme gibi bir durum olmuyor çünkü bende. Ama mantıken düşünürsek kahve içmek daha mantıklı. Hem yemek gibi oyalayıcı değil. Hem de yemek yerken konuşamamak zaman kaybı bence ama kahvede öyle bir sorun yok
Bence yemeğe çıkmak işi ciddi boyuta taşımaktır. Sevgili olmaktan başlayıp ebeveyn olmaya kadar giden uçsuz bucaksız dönüşü olmayan bir yola girmektir. Kahve belirsizliktir mesafedir. O yüzden boşverin yemeği kahve için anam kahve candır.
Hepsini yapabiliriz günümü ona ayırabilirim 🧜🏼♂️
Bence sakin, rüzgarın üfül üfül estiği bir tepede veya deniz kenarın yeşillikli bir manzarada çay içmek daha hoş olur.
Karnım açsa yemek , karnım toksa kahve , karşı taraftaki kadın içinde geçerli , kısaca karnı aç olan kimse onun dediği olur. Açken ben , ben değilim :)
Kahve içmek daha uygun ve güzel olur
Yemeğe de çıkılır kahve de içilir fark etmez bana
Kahve içmek daha doğru geliyor.
Buradakı insanların. Cogu asosyal pek bulusulacak sohbet edilecek insanlar yok burada
Yemek biraz hızlı gibi olur sanki kahve daha güzel bir tercihtir bence
bana göre kahve içmek çok daha uygundur. kafe, restorandan daha samimi bir ortam olacağı için haliyle daha samimi bir sohbet olur.
İkisi de olsun. :) yemek ve ardından kahve. Tabi sohbetiniz çekilir olmalı
İkisi de benzer şeyler. Maksat gönüller bir olsun. Detaylara çok takılıyorsunuz...
Önce kahve zaman varsa ve muhabbet sararsa yemek olabilir
Merhaba,
Uygun olmayan bir şey yok ki her şey uygundur! 😅
Hepsini isterim...
İkisini de yapan manitle biz 👁️👄👁️ önemli olan ne yenilip içildiği değil karşındaki insan
İlk buluşmada bir seyler içmek daha uygun olur bence.
Kahve içmek daha uygun
Kahve içmek gerekir bence
Yemek yiyemem ilk buluşmada ama kahve içerim
Rakı balık yapmak diyorum 😂
Yemek daha iyi olabilir
Aç bir mide için 😊
Bayana sorulur karnı açsa önce yemeğe gidilmeli
Kahve bence yemek riskli baya
Yemeğe çıkarmak daha uygun olur
Kahve iyidir, baştaki ciddiyet önemlidir
Kahve içmek daha uygun olur..
kahve daha uygun
Rakı içmeye gitmek en iyi ilk buluşma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?