Sizce ilk buluşmada kahve içmek mi yoksa yemeğe çıkmak mı daha uygun olur?

Sizce ilk buluşmada kahve içmek mi yoksa yemeğe çıkmak mı daha uygun olur?
Fikrimi sorarsanız ilk buluşma için yemek bence uygun değil. Henüz tanımadığın bir insan çekinmeler vb durumlar olabilmektedir. Ben çay veya kahveden yanayım.

Sizce ilk buluşmada kahve içmek mi yoksa yemeğe çıkmak mı daha uygun olur?
Sizce ilk buluşmada kahve içmek mi yoksa yemeğe çıkmak mı daha uygun olur?
Cevapla