İki aylık bir ilişkimiz var okul yüzünden iki kere bulasabildik ama çok ilgisiz gün içinde iyi geceler günaydın napıyorsun en son isyan ettim sizce bu konuşma için erken mi olmuşum
Bana ilgisiz davranan sevgilime böyle bir konuşma yaptım sizce nasıl konusmusum?
Bencede ilgisiz. Başka sevgilisi olmadığına emin misin? Seni seviyor mu? Seni tanıyor mu? Seni aradığında seninle konuşmak için can atıyor mu? Bunlardan emin değilsen 2 aylık bi ilişkide bence yenide değil hani. Haftalar geçmiş üzerinden. Birbirinizi tanıyorsunuz. Birbirinizi seviyorsunuz. Bu tek kişilik bi his te olabilir. Sen seviyosundur o sevmiyodur. Zaman geçsin diye senle oluyo olabilir. Yani ne bilim bunları hiç çekinmeden konuşabilirsiniz bence. Tabi senin bileceğin bsy ama ben olsam bu ilişkide ne eksik diye düşünürüm yani. Eğer seni sevmiyorsa aylarca bi iliskiye emek vermeye gerek yok. Karşına başkası çıkar elbet mutlu olabileceğin birini bulursun yeniden aşık olursun. O da bence mutsuz olur bu kafayla. Kendi gibi birini bulur. ya da ayrılmadan da sen eğer ki diyosan ben ayrılamam onu seviyorum falan. O zaman Zor' u seçiceksin. Zor kızı oyniycaksin. Mesela aramak istediğinde şu an müsait değilim diyceksin ve ayrıca çok yazmiycaksin ona. Çok üstüne varmiycaksin kaçan kovalanır misali. İlgi istemiyorsa sende ilgisiz davran. Eminim bu çabaların boşa gitmiycek.
Not: baya uzun bi metin yazdım ama umarım faydası olur. d
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tum hislerimi buraya dokmussun zaten bir kere ayrıldım tekra ayrılacak gibiyim hayatımda bana birseu kaymayan ne bileyim birini istemiyorum ki zaten şu an duygum da yok ama duygumun oluşmasını sağlamadı ki tavlayana kadar yoğun ilgi sonra kesildi bilmiyorum benlik biri değil ve hislerim kuvvetlidir sanki öylesine benimle gerçekten sevdiğini sanmıyorum ilk ayrılma nedenimde ilgisizlikti Instagram'da cevrimici olup yazmıyordu aradığımda geri donmuyordu Instagramda çevrimiçi hep işi var bilmiyorum iyi geceler askim günaydın aşkım napıyorsun aşkım başka hiçbir konuşma yok buluşunca sürekli öpmeye çalışıyor tek amacı dudağımı öpmesi sürekli üst üste öpüyor insanlar var dediğimde bile durmuyor sevgililer gününde bir hediye aldı bu yani sıkıldım resmen
Anladım. Ayrılmak istiyorsan ayrıl bu senin kararın ve eminim bu kararda pişman olmayacaksın. O kaybeder sen değil. Umarım mutlu olacağın birini bulursun. Sen iyi birisin kalbinden gecen neyse inşallah senin için hayırlısı olur😊
Bir ilişkide karşı tarafı Gerçekten hayatında istiyorsan bir şeyler paylaşmayı gayret gösterelim odamın tekrar Aslında evin dekorasyonunu ürün seçmek için muhakkak fikrini almak ve ortak paydada bir şeyler paylaşmak um mantıklı
0
38 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet bunlar yok ama yakın arkadaştık sevgili olduk arkadasken daha çok paylasamimiz vardı
Sen bu adamla eşit bir paydada ilişkide bir şeyler yaşamak istiyorsun Çünkü birbirinize karşı fazla bir ten birleşmesi yok o yüzden sanalsex En azından duyguları harekete geçirir
Simdi kuzen iliskiyi tutkuyla şehveti birleştirmen lazim 2 aylik iliskide herseyi yasiyip bitirmek bir iliskinin öngörülmez eksikliği olabilir lakin ipler elimde olsun diyorsun arka planda kaldigin icin üzülüyorsun sana da hak veriyorum yasamayi ve iliskiyi yasatmayi bilmek gerekir sen sekeri vermemek icin caba göstericeksin iliskiyi bitirmen senin icin hayirli olacak
Evet bu yüzden bir kere ayrıldım tekrar aynı şeyler ben birşeyleri düzeltmeye çalışıyorum ama ondan hic umudum yok bu ona verdiğim ikinci şanstı yine iyi değerlendiremedi hediye aldı beni bir yerlere götürdü okey ama öptü sarıldı her şey bunlar değil bilmiyorum birşeyler eksik biz kadınlar hissederiz
Sevgi; salt şehvetten arınmış bir kalp beraberliği. Saygı; muhatabı tercih ettiğin hali ile hoş görme ve kabul etme. Sabır; asla problemin üstünü örtmemek, en uygun zamanı bekleyebilme gücü. Sadakat; tercihin bedeline hazır olmak ve tercihin sorumluluğunu almak.
Bizim iliskimizde şehvet yok sadece sevgi var biz arkadaştık bir iliskihd başladık ama çok pişman oldum keşke arkadaş kalsaydik diyorum ona karşı bir duygum yok ama gerçekten bana karşı tutumu farklı olsaydı aşk olurdi biz hala iki yakın arkadaş gibiyiz
İki kez buluştuk bende hiçbir duygu yaratmadi öpmesi bile beni igrelti etti çünkü bende duygu oluşturmadan öpmeye çalıştı ve yanımda çok kez eline telefonu aldı bu durumda rahatsız etti ve dile getirdim ikinci buluşmada ellerimi tuttu gözlerime baktı her konuşma bittiminde eee diyip durdu neden ee diyorsun dedim sanki benim yanımda durmaktan sıkılıyor gibiydi öyle hissiyat aldım ortak bir paylasamimiz bile yok çünkü iki yakın arkadasken çok vardi sanki sevgili olunca duvar ördü arkadasken daha cok vakit geçirirdik ben kendime vakit ayırmak istiyorum ve buna karar verdim belkide ben bir ilişkiye hazır değilim kendimi geliştirmek istiyorum kendimi bulmak istiyorum bir arayış içindeyim yalnız olmak yanlış kisiylr olmaktan daha iyidir
Belki bu aralar yogun ben asiri ilgisiz bir durum goremedim. Istemiyorum diyenide var yani.
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya ama o hep yoğun bizim ilişkimiz başladığından beri tavlamak için aşırı ilgi tavladiktan sonra boyleler ayrıldım bu ona verdiğim ikinci şans hiçbir ortak paylasamimiz yok
Evet yapicam bir süre uzaklasicam ne aramalarını geri dönucem ne mesajlarına merak etsin ben sanırım çok yüz verdiğim için bunlar alıyor ya da beni kaybetme korkusunu bilmiyor