İlk buluşmada yemeğe ekmek banıp tabağı sıyırdım diye çok erkeksi demiş. Napaydım?

Ya geçen ortak arkadaşlarımız bizi tanıştırdı yemeğe gittik. Ben patlıcanlı bir yemek söylemiştim karnıyarık gibi, ekmekle yemezsem doymuyorum. Normal yedim ben tabağımı sıyırarak. Öyle hani ayı gibi değil ama normal yedim yani karnımı doyurdum.

Çocuk arkadaşa şey demiş, çok erkeksi biri ekmekle sünnetledi tabağı :( Ayıp mı etmişim ne bu utandım arayamıyorum şimdi.
İlk buluşmada yemeğe ekmek banıp tabağı sıyırdım diye çok erkeksi demiş. Napaydım?
Cevapla