Yakin arkadasima asik oldum, o beni oyle gormuyor nasil kazanirim?

1 yildir birbirimizi taniyoruz ve hep guzel vakit gecirdik baya yakin olduk, ben sonradan asik oldum ve once birsey demedim sonra sansimi denedim ve o bana seni arkadas olarak goruyorum dedi. Kisa bir sure konusmadik ve ben ona mesaj attim dedim ki ben seni arkadas olarak kaybetmek istemiyorum eskisi gibi olak falan dedim ve yineden gorusmeye basladik. Ama ben ona cok asigim ve bazen sacma hareketler yapiyorum arada bir tartisiyoruz ve arkadaslimizi tartisiyoruz bana bazen sinirleniyor bende ona hafif kusmeler oluyor ama cok kisa suruyo yine arada bir bulusup gorusuyoruz telefonlasiyoruz, Tabi eskisi gibi cok samimi degiliz vedalasinca sarilip opmeler artik yok neden diye sordumda benim ona karsi hislerimden dolayi diyor.

Ne yapmam lazim bu kizi cok ve cok seviyorum her gunun her ani onu dusunuyorum onu kazanmak icin ne yapmaliyim ozellikle kizlar yardimci olabilirmisiniz
Yakin arkadasima asik oldum, o beni oyle gormuyor nasil kazanirim?
Cevapla