1 yildir birbirimizi taniyoruz ve hep guzel vakit gecirdik baya yakin olduk, ben sonradan asik oldum ve once birsey demedim sonra sansimi denedim ve o bana seni arkadas olarak goruyorum dedi. Kisa bir sure konusmadik ve ben ona mesaj attim dedim ki ben seni arkadas olarak kaybetmek istemiyorum eskisi gibi olak falan dedim ve yineden gorusmeye basladik. Ama ben ona cok asigim ve bazen sacma hareketler yapiyorum arada bir tartisiyoruz ve arkadaslimizi tartisiyoruz bana bazen sinirleniyor bende ona hafif kusmeler oluyor ama cok kisa suruyo yine arada bir bulusup gorusuyoruz telefonlasiyoruz, Tabi eskisi gibi cok samimi degiliz vedalasinca sarilip opmeler artik yok neden diye sordumda benim ona karsi hislerimden dolayi diyor.
Ne yapmam lazim bu kizi cok ve cok seviyorum her gunun her ani onu dusunuyorum onu kazanmak icin ne yapmaliyim ozellikle kizlar yardimci olabilirmisiniz
Ne yapmam lazim bu kizi cok ve cok seviyorum her gunun her ani onu dusunuyorum onu kazanmak icin ne yapmaliyim ozellikle kizlar yardimci olabilirmisiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer