Nasibine giden yolda yorulanlar kendinizi nasıl hayata adapte ediyorsunuz?

okuyorum kendimi geliştirmeye çalışıyorum ama uzun zamandır kendimi eksik hissediyorum. Eksiğimin hayat arkadaşı olduğunu anladım arayış içine girdim ama bir türlü olmadı kendime göre ciddi insan da bulsam olmadı. Artık yoruldum nasıl kendimi başka şeylere odaklarım çok yorucu olmaya başladı
Nasibine giden yolda yorulanlar kendinizi nasıl hayata adapte ediyorsunuz?
Cevapla