Bu yükle yaşamak çok ağır geliyor ne yapmalıyım?

Sevdiğim çocukla bir kaç şey yaptık evlenecektik kendimi ona teslim ettim. Ama o beni aldattı sonra her şey bitti arada 2 ay geçtikten sonra yine sevgili yapmış. Kız tıp okumayı düşünüyor köpek gibi de çalışıyor. Ben de hemşirelik okuyacağım ama anestezi kız daha güzel ben daha güzelim diye kıyaslamıyacağım. Ama kendimi çok eksik çok yetersiz hissediyorum. Şu an o kadar mutlulardırki eminim. Beni sadece kullanıp attı hiç bir zaman da sevmedi eminim. Geçmişimi kafaya takmalı mıyım yoksa allahıma yönelip tertemizmişim gibi hayatıma mı devam etmeliyim geçmişimi silip atmalı mıyım? Yoksa yaptığım hatayı hep yüzleşmeli miyim
Bu yükle yaşamak çok ağır geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla