Kapalı biriydim açıldım diye herkesten bir nasihat duydum benim buna hakkım yok mu?

Evliyim eşimin ve ailesinin baskısıyla kapandım hiç bı zaman içimden gelmedi. Artık açıldım yani ama herkesten bı nasihat bir şok olmalar hele eşimin bir sürü lafı tantanasi. Neden ya evlenince eş değil de eşya mi oluyoruz da böyle istedikleri gibi kalıba sokuyorlar?🙄
Kapalı biriydim açıldım diye herkesten bir nasihat duydum benim buna hakkım yok mu?
Cevapla