İliskide geri çekilmek gerekir mi bazen? Mesela hiç aramak gelmiyorsa artik içinden, yeterli ilgiyi, sevgiyi hissedemez olmuşsan?

Karşı tarafın yetersizliğine bir çözüm bulamaz olmuşsan tüm konuşmalara çabalara rağmen bir sonuç elde edemiyorsan. Artik onunla konusurken gerçek fikirlerini söylemeye çekinir olmaua başlamışsan. Karşı tarafa onsuz yapamayacağın izlenimini vermissen ki hala onsuz yapabildiğimi kendime kanitladim. Ne yapmak gerekir. 3 mesaj atipta o 3 mesajdaki konu dışında saçma bir mesaj aliyorsan. Bu durumu karşıya kabul ettiremiyorsan ve artik gerçekten yoruldugunu hissediyorsan. İlişkinin erkeği sen olmuşsan, bütün yük senin omuzlarına bindiyse ve bu ilk iliskin olduğu icin ne yapacağını şaşırmış durumdaysan. Ne yapmalı insan..
İliskide geri çekilmek gerekir mi bazen? Mesela hiç aramak gelmiyorsa artik içinden, yeterli ilgiyi, sevgiyi hissedemez olmuşsan?
Cevapla