Güncellemeler
+1 yıl
Özgüven yok çünkü fjfjfjfj
Güncellemeler
+1 yıl
Anca kendi altinizdakilere teklif ediyorsunuz ee o zaman kendinize ozguveniniz neden tavan 🤣🤣daha kendiniz gibi güzel birini bulamiyorsunuz
Ben tipimi çok bilmiyorum ama gidip konuşmak zor değil lakin sizin tepkileriniz çok çağ dışı korkutucu olabiliyor
Cevap
4Cevap
Valla gayet yakışıklıyım ama sırf güzel diye de sevmediğim birine yürümem
Haha bende çekinme yok çok güvenirim konuşkanım yaparım
Bende 2 side yok ama çok sevdiğim birisi var
Aynen.👍😃
Öyle mi oluyormuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?