Size özelden yazsa duygularını itiraf etse tepkiniz ne olurdu... @. @


Sevdiğim kadınla belirtirdim bunu. Tabi o nasıl tepki verir bilemem. Arkadaşıyla konuşur mu dövüşür mü Allah bilir 😂
Benim adım geçmiş burada olmadı bu 😂
Jdjfjf gider tabii ki sevgilim olacak kişiye söylerim ama bu aradaki fotoğrafa koptum sonundaki süpriz peki😂 tam kıza aşkını itiraf edecek zannettim diyor ki ensara aşık oldum😂🤦♀️
Bende ne yazacak diye okuyorum sonuna koptum 😂😂
Allah ensara kolaylık versin 🤣
🙈🙈🙈🙈🙈
YA bunun açıklması olmaz bnde sevgilime direk söylerdim.
Allah kimseyi ensarin başına gelenle sınamasın zlo 🤣🤣🤣
amin :D :D reis.
teşekkürler reis.
Rica ederim kardeşim
Cevap
4Cevap
Önce ona ayar çeker, sonra sevgilime bacaklarını kirmami istemiyorsan uzak dur o arkadaşından birde senin namusunu bekletme bana derim🤣🤣🤣
Meryem bu anı bekliyormuş gibi tepki vermiş😃 sonunda dırırı dırırı
Önce söver sonra engeller sonra da sevgilime söylerim gerekeni yapsın.
Haha eh yuh :D sevgilime söylerim bu yazdı bana diye.
Selam gadası 🙃
Sadece kendi yazdığı cümlelerle başbaşa kalır. Benden alacağı tek cevap uzun bir sessizlik olur.
Benim bir asker arkadaşımın karısı yazmıştı bana birkaç yıl önce
Kızın benden uzak dur dedim, engeli basıp geçtim.
Haberin olurdu anında hayatım. Sana sormak lazım ne yapardın 🤣🤣
Ensar öyle şey yapmaz 🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣aferin ensar sansar olmamalı
Sevgilime gösteririm o da bir şey yapmazsa gavad der ayrılırım jsjs
Gerçekten de iyiymiş 🤣
Buna bir şey denmez🙂
Sevgilim yok bilmiyorum.
Emir gay mi 😳😳
Ensar gay 🤣🤣🤣
Evet haklısın ulan emir rezil ettin kendini 🤣🤣
Cevap vermem
dhdhdb cok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?