Yakınlaşma seviyemiz eskisi kadar iyi değil çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 3-4 aydır takıldığım üniversiteli bir flörtüm var. İlk başlarda her şey çok güzeldi. İki üç haftadır çok yakınlaşmıyoruz. 3 haftadır neredeyse bir kere yaptık ve onda da benim gelmemi beklemedi bile uyudu hemen. "Bir sorun mu var?" diyorum "Saçmalıyorsun, abartıyorsun" falan diyor. Eskisi gibi yakınlaşmak için bir sürü tanga jartiyer vs tarzı iç çamaşırı aldım ama "bunlara bu kadar para mı harcadın?" diye bana kızdı ve 2 gündür benimle konuşmuyor. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Yakınlaşma seviyemiz eskisi kadar iyi değil çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla