Abime bana güvenip de mi evleniyorsun diye bağırdım kavga ettik haklı değil miyim?

Benim rahmetli dedem müteahhit ti mal varlığı babama kaldı da abime bana yaptığı evlerden beğendiğimiz yerlerden birer ev yaptı üzerimize Allah razı olsun ben ailemin oturduğu yerden uzakta bir yerde beğenmiştim kendi evimi orada oturuyorum annem ler de kalıyorum ama çoğunlukla kendi evimde geçiyor zamanım

abim annem ile babamın istemediği bir evlilik yaptı o yüzden ikisi de cenazeme bile gelmesin diyorlar bana gelince benim de gözüm tutmadı ama tabii onun hayatı saygı duyarım konu şu ki abim dedemin ona verdiği evi sattı araba ve dükkan açtı kendine onu da işletemedi kapattı maaşlı bir iş buldu orada çalışıyor karısı da çalışıyor zaten bu durumda bir ev tutmaları lazım kira olarak diyor ki bana seninle beraber yaşayalım bir ev alana kadar dedi ben de açık bir şekilde ben kendi evimde kendim rahat ederim istediğimiz zaman gelir misafir olun ama ev ev üstüne olmaz dedim kızdı bağırdı Sen de yardım etme falan dedi ben de sinirlenip bana güvenip de mi evlendin dedim tartıştık haksız mıyım yeni evli bir çiftin bekar bir kızın evinde yaşaması doğru mu
Abime bana güvenip de mi evleniyorsun diye bağırdım kavga ettik haklı değil miyim?
Cevapla