Eski sevgilim düşman değiliz güzel anlaşmalı kalalım dedi nedeni?

Kavgalı değilde saygili şekilde benim ailem asla beraber olmağımıza izin vermediği için ayrıldık, aslında 2mizde bir birimizi çok seviyoruk ama artik sevgili degiliz neden böğle dedi?
Güncellemeler
+1 yıl
Baska cevabi olan yok mu?
Eski sevgilim düşman değiliz güzel anlaşmalı kalalım dedi nedeni?
Cevapla