Sevgililer gününde okulda hışlandığım çocuğa kart vereyim mi?

Okul bir şey yapıyor yani kart yazıyorsun ve üzerine kişinin ismini sınıfını yazıyorsun hoşlandığın kişinin yani ya anonim ya da açık olarak öğretmenlerde 14 şubatta gidip vericek yazdığın kişiye yanında ise bir lolipop

Neyse işte bir çocuk var tam hoşlanmıyorum ama yakışıklı bir kere bile konuşmadık anonim olarak yazıp instagram adresi versem olur mu

İnstagram hesabım zaten yüzümü paylaşmıyorum ıradan konuşuruz ama ben çık utangaç biriyim çokta güzel değilim yapsam mk öyle bir şey?
Sevgililer gününde okulda hışlandığım çocuğa kart vereyim mi?
Cevapla