Merhaba. 1 yıldır evliyim, ama mutlu değilim. Boşanmak istiyorum ama etrafımdan çok tepki alıyorum?

Bir yıldır evliyim ama şiddetli anlaşamıyoruz. Eşimin kendisi aşırı derecede dindar. Sevlilik ve nişanlık 6 ay sürdü sadece ve hemen evlendik. Ama eşim çok dindar ve benim onun kadar dini ağır yaşamamı istiyor. Artık dayanamıyorum ağır geliyor. En son 6 ay önce bir kavga sebebinden dolayı evi terk ettim. Neyse barışmıştık. Ama benim yokluğumda eski sevgilisiyle buluşmuş. Ondan her geçen gün soğumaya başladım. İçindeki şeytanı susturmak için buluşmuş. Kadın kendisinden on yaş büyük ve dul kızı var. Ama aşırı derecede çekici bir kadın. İçimde paranoyalar devam etti ve her şeye etki etmeye başladı. Ona güvenim sarsıldı artık eşimden soğumaya başladım. Her zaman benimle din konusunda kavga ediyor ve benim islama göre yaşamamı istiyor ki namazında insanım. Daha fazlasını yapmam gerekiyor dini kitaplar okumak gibi. Her kavgamız artık dayanılmaz hale geldi. Akabinde ona kadınlık yapamıyorum ve kendimi çok sıkışmış hissediyorum hep dini açıdan dayatmaları var üzerimde. Annesi ilgisiz kadının teki. Hiçbir sorunumuzla annesi ve ailesi asla ilgilenmiyorlar. Ben dayanamadım kendisine dava açma kararı aldım. Ama sürekli git geller yaşıyorum. Kendi mesleğimi yapmak istiyorum ve aşırı derecede dindar bir hayat yaşamak istememeye başladım çünkü ağır gelmeye başladı. Boşanma konusunda dini açıdan korkularım var, acaba der miyim? Çünkü bir yıldır baskı altında yaşıyorum eşimin bana değer verdiğini görmüyorum, hissedemiyorum. Ve boşanmak istiyorum. Anneler bilirsiniz merhametliler ve annem onunla son kez görüşmemi istiyor ben kendisiyle görüşmek istemiyorum çünkü beni tek yakaladığı an dinden bahsederek manipüle ediyor. Ne yapacağımı bilmiyorum:(
Merhaba. 1 yıldır evliyim, ama mutlu değilim. Boşanmak istiyorum ama etrafımdan çok tepki alıyorum?
Cevapla