Eski sevgilim beni sadece bi obje olarak görüyor. Hak ettiğim muamele bu mu?

Cvp gelmediği için tekrar soruyorum.🙏
Birlikte kalırken kör kütük aşık gibi davranıyor ama ayrılır ayrılmaz benden uzaklaşıyor mesaj atmayı kesiyor.. Ta ki tekrar lbidosu yükselene kadar. Ben bu adama 1.5 senemi verdim anlaşamadık ayrıldık hislerim bitti dedi ama güzel bi sks hayatımız olduğu için asla tam irtibatı kesmedi benimle. Hem sevgili olmayalim hemde ara ara birlikte olmaya devam edelim kafasindaydi. Neyse beni yataga atana kadar cok ilgili çok sıcak davrandi hep sevgiliden hic bir farkımız olmuyordu ama ne zaman birlikte olsak benimle isi bittiginde sanki yerine bambaska biri geliyor.. 1 ay sonra da tekrar aynı döngü yaşanıyor geliyor iki ilgi yatak sonra yine yok.. Neden müsaade ediyon diyenler ben bu adama kör kütük aşığım canımdan vazgeçecek kadar çok seviyorum onu bi kez daha görmek için herseyini kabul ediyorum hep bi umut belki beni yeniden sever yeniden sevgili oluruz umuduyla duruyorum. Yine geldi birlikte cok guzel zamanlar geçirdik sarılıp uyuduk sabaha kadar beni öptü kokladi ama gitti yine yok. Anlamıyorum nasi bu kadar duygusuz olabiliyorlar kalp yerine ne taşıyor ben artık hasta oldum 😔 sırf yük olmamak için dukkan sahibi olduğu halde gittim 250 tl günlük ev parası verdim gidecegimiz yer uzak olurdu taksiye binelim derdi kıyamazdım para vermesin yürüyerek gidelim derdim. Biyere gider otururduk hesabı direk çıkarır ben verirdim o kadar kıyamıyorum ona. Çok guzel bi kızım o kadar insan var beni isteyen el üstünde tutacak ama ona ayriyken bile sadığım düşüncemde bile aldatmiyorum. Benim hakettigim şeyler bunlar mi neden beni sevemiyor tekrar 😔😔
Güncellemeler
+1 yıl
...
Eski sevgilim beni sadece bi obje olarak görüyor. Hak ettiğim muamele bu mu?
Cevapla