Erkeklere tatlısın diye iltifat edilir mi, nasıl iltifat edilir?

gitarist bi çocuk vardı bana çok tatlısın yazmış onun da suratı kız gibi çok tatlış ben de yazıcaktım ama belki kötü hisseder diye yazmadım bi de utandım, daha önce birine hiç iltifat etmedim max çok iyisin tipim gayet iyi falan dedim moral verme amaçlı. utangaç oldugum için) nasıl iltifat edilir ne yazabilirim?
Erkeklere tatlısın diye iltifat edilir mi, nasıl iltifat edilir?
Cevapla