Evet, olmaması gerektiğini bildiğim için kendi içimde sindirmeye çalışmıştım. Sonrasında daha çok üzülmemek için güçlü olup zamanında önüne geçmeye çalışmak zor oldu, ama şimdi çok doğru bir karar olduğunu anlıyorum bunun. Duyguların mantığın önüne geçmesine izin vermek bazen üzüyor insanı. Neyse ki sonra tünelin sonundaki ışığı görebiliyorsun. Sonrası da kişinin kendi iradesine kalıyor artık. .
Evet çünkü arkadaşım eski sevgilisiydi kız kendisi bana çıkma teklifi etmişti. Olmaz dedim yüzü kızardı tek kelime etmeden gitti birdaha benimle konuşmadı.😂