burada en azindan benim icin yanlis bir düşünce var. Bizler ilgili erkekleri sevmiyor degiliz bazi erkekler ilgiyi abartip kendinden fazlaca ödün veriyor, bunu sevmiyoruz. 1 2 haftada ölüyorum bitiyorum modlarına giriyorlar samimi gelmiyor. Fazla çocukmusuz gibi agucuk gugucuk moduna giriyorlar o erkek sertligi ve kadinin güçlü durusu kayboluyor.