Konuştuğum çocuk buluşmak istemiyor. Sizce neden buluşmak istemiyor olabilir?

ortak arkadaşlar aracılığıyla tanıştığım bir çocuk var. Ben ekledim ve ilk mesajı ben attım. Başta çok samimi konuştu. İşyerlerimiz çok yakınmış beni ofisine davet etti falan şaşırdım ben de. Ama bu dediğim ortak arkadaşlar buluşma planlayınca bu gelmeyeceğini söyledi. Daha sonra sizinle buluşurum dedi Yani beni es geçti resmen. Neden böyle davranmış olabilir?
Konuştuğum çocuk buluşmak istemiyor. Sizce neden buluşmak istemiyor olabilir?
Cevapla