AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
152Cevap
ben 2 tarafın aynı yaş orantısında olmasını daha uygun buluyorum
Değil bence ama sevgilimin benden 14 gün küçük olmasıda çok zoruma gidiyor bence erkek bir kaç yaş büyük olsa fena olmaz
Sen seviyorsan sorun olmaz sizin aranızda olan bisey o
2 kişi arasında sorun olmaz ama çevre sizi olumsuz etkileyebilir.
Valla hiç problem yok hatta daha iyi bende böyle bir durumdayım anlamak önemli olan inan bana kafada bitiyor her şey yaşı seni ne mutlu nede üzgün yapar karakter ve huzur 😉🤪
Çocukça gelmeye başlar bi süre sonra hal hareket davranışları vs.
Çocuk ağzının tadını biliyor bende kendimden büyük seviyorum. Olur olur
Ya ben de aynı ama tek fark ben 22 o 18. Yani ister istemez çocuksu özellikleri göze batıyor. Ben küçük gösteriyorum ama yine de itiraf etmek gerekirse ya gözleri yaşıtlarına kayarsa diye düşünmeden edemiyorum.
Ve ailesi bu duruma karşı
Yorumlarını okudum da benzer durumlar, benimki de beni küçük sanmıştı 😅
Çocukla uğraşılmaz. Anlicaksın ilerde
Bana da öyle geliyo
Tabikide değil ama biz kadınlar erkeğe göre daha olgunuz akıl olarak anne gibi olursun
Yoo seviyosan mutluysan kafanız uyuyorsa neden sorun olsun ki
@iremtuggg?
Ne var ne neeeeeeeeeee
@iremtuggg bakar mısın
Bakamam engellerim hatta
Erkeğin 4-5 yaş büyük olması neysede küçük olması bence sorun
Bence bı yaşa kadar olmaz erkekler zaten geç olgunlasiyor bir de 96 birinin 2001 biriyle çıkması garip olurdu ama tabi karakteri bilmek görmek lazim
En az 20 yaş büyük olması lazım erkek adam küçük mü olur küçük olan erkek pasiftir küçük erkekler yorumuma yanıt atmasın pls
Adana cingeneleri genelde 20 yaş fark ister
@OpTeryX yaaa öyle mi? ben antalyalıyım ama bende istiyorum tesadüfe bak :D
E devletten bir bak. Mutlaka adanalik geni vardır
Net sorun. 4-5yıl deme çok fazla fikir ayrılığı ilerleyen zamanlarda çıkar. 99-2000 arası bile çok fazla fikir ayrılığı var. Tikkat et bebeyimm
Neden olsunki adamlar 40 50 yaşna gelip 20li yaşlarda kizlarla birlikte oluyo öyle düşün duygusal bi bagn varsa cokda takılma yaşa ayrıca olgunlkda önemli
hayır bence sorun değil. ama bence erkekler geç olgunlaşıyor bu yüzden ilişkide erkek en az 2 yaş büyük olmalı
20 den asagiysa sorun olur ama degilse olmaz ve olgunluguna da bağlı
2001 li o kadar da küçük değil ya
21 olucak iste amaci ciddiyse olur ama ciddiyetini nerden anlicaksin
Uyumluysanız sorun değil bence ama ben tercih etmezdim sanırım.
Bugün 2. kere bu tip soruya dnek gelmem dışında sorun yok
Z kuşağı hormonlu maşallah nerdeyse senden büyük durcaktir bir süre sonra
Erkekler geç oluştuğu için küçük olması bence sorun kendimden küçük biri ile uğraşmak istemem
Bana göre sorun değil sevgi aşk yaşla olmaz yaş sayıdan ibarettir
Benden 8 yaş büyük sevgilim olmuştu, bir problem olmadı yaş kaynaklı hiç.
Mevzu 2000+ ise evet sorun 2000- de o kadar sorun yaşamazsın
hayır değil kadının olgunu erkeğin genci makbüldür
oğlun diye sünnet ettirir altın alırsın
olur çünkü erkekler geç olgunlaşır başında güzel olur ama isler ciddiye binince kavgalar baslar.
İki tarafta reşit olduğu sürece yaş farkının önemi yok
Hayatım boyunca yaşıtlarımla anlaşamadım. Sevgililerim ben 15 yaşındayken bile 18 falandı.
Olgun bir karakterin mi vardı 15 yasında bile?
@sinn1903 evet hocalarım sürekli ailemle görüşmek isterdi. Çok araştırmacı her konuya hakim olduğum için öğretmenlerime bile çok ufak yaşlarda akıl almayacaklar cevaplar ve diksiyonla yaklaşırdım, ilgi çekerdim.
Hiçbir şey olmaz ben de kendimden hep 5 6 yaş daha büyük bir kız istiyordum
5 yaş sınırı olan birisiyim şahsen alt veya üst olarak.
vıynao al başına belayı düzgün seviyo sıkıntı yok aşko
Eşim benden 3 yaş küçük hiç sorun yaşamadık
Allah mutku mesut etsin
@focussbluee Teşekkür ederim
zorr
Evet bencede zor
uyum şart
Bide zamanla değişicek olursa o da var daha kişilik tam oturmamış olucak
oma mecbur musun
Hayır tabiki
az kafanı kaldır, ve direk düzgün bir talibine bakk
Ay işte sen bensin. Cidden merak ediyorum bunu
Alan razı veren raziysa sıkıntı yok
yok be ne olcak sen az öncede aynı soruyu sormuşsun bu sefer gizlisin hahaha :D
Aklınızı peynir ekmekle mi yedinizsiz
Soru da mı sormayalım?
Azıcık mantık az birsey
Biz öyleydik. 1990/1994
Anlaşıyor muydunuz peki
Evet ama ayrıldık
4-5 yaş büyük olması kadar sorun değil yavrum.
Karakterine bağlı bence
bence sorun degil boş ver seviyorsan seviyorsun takma kimseyi
Anlaşıyorsanırız pek sorun olmaz bu durum
coluk cocukla niye oluyon gelmissin 50 yasına
senin matematik hocanı s..:P
@mutluyaşamsırrı ironiden anlamıyorsan Türkçe hocanı s
ironiden anlıyorum da yinede s... banane bana giren çıkan yok :P ben zaten sayısalcıdım zamanında. P
@mutluyaşamsırrı dedi ve bimde çalıştı
BİM mi mühendisim yüksek lisans doktora bitti şirketim var araba evim var hepsini çalışarak yaptım daha kapak olmak istermisin BİM miş bakış açında çok düşük:) he burada BİM de çalışanlara tabiki saygım sonsuz ama ben bimde çalışmıyorum canım benim...
@mutluyaşamsırrı kesin yaşanmıştır bunlar sus dayı
istanbuldasan şirketime gel ağır g... t olucaksın haberin olsun nokta:O
şimdi düşük ıq nla seni baş başa bırakıyorum :)
normal bence yaş önemli değil
Benim sevdiğim de 96 lıydı. Ben 36
Ne oldu peki
nasıldı ilişkiniz
@sabah_ereksiyonu çok iyiydi bana aşıktı ben ona
@Çıtırçıtıryerim uzaklık sorun oldu birbirimeize aşık da olsak ona engel olamadı
10 yas olan bile va4 hc sikinti yok bnce
Iliskiyse sorun degil ama evlilikse buyuk sorun
+5 /-5 uygundur.
yardır git
Yaşı totalde küçük uğraşma
Sorun olmaz
Olabilir neden olmasın
Yaş önemli değil sevgi ve Libido daha önemli
Bence piyanyoda büyük ikramiye gibi birsey
bence sınırlar içinde... sorun olmaz
Başta iyi olabilir ama sonraları sıkar
Aynen cocuk ufak hadi 98 li falan olsa olurmus
Bu yıllarda modelli arabalarim vardı zamanında
Kuşak farkı var anlamaz o seni
Olgunluğa bağlı abla ya