Karım çok utangaç sizce ayrı evde yaşarsak faydası olur mu?

Merhaba ben 1 yıldır evliyim. Karım aşırı utangaç , ailemle beraber aynı evde yaşıyoruz, annemle babamdan çok utanıyo, bunu en çokta beraber yemek yerken hissediyoruz, rahat yiyemiyor gibi. Evlendiğimizden beri de çok zayıfladı. Eve misafir geldiği zaman çok heyecanlanıyo, zar zor konuşuyor bazen, yüzü de kıpkırmızı oluyor, ne misafirlerin nede anne ve babamın yanında çok duramıyor. Bendende utanıyor yanımda rahatsız oluyormuş gibi hissediyorum. Bunun nedeni ne sizce? Ben böyle kendimi iyi hissetmiyorum artık rahat olmasını istiyorum. Ailem de çok endişeleniyor. Annem ayrı eve çıkın biraz rahatlasın böyle çok sıkıyoruz sanki diyor. Sizce ayrı eve çıkarsak utangaçlığı geçermi? Belkide annem ve babam yüzünden utanıyor benden.
Karım çok utangaç sizce ayrı evde yaşarsak faydası olur mu?
Cevapla