Arkadşım bütün doğum günü mesajlarını paylaştı sadece benm gönderdiğim mesajı paylaşmadı alınmalı mıyım?

11 yıllık dostum bugün onun doğum günü ve ona giden bütün mesjlari paylaştı sadece benimkini paylaşmadı. Paylaşıp paylaşması benim için önemli değil fakat herkesi düşünüpte beni düşünmemesi doğrusu çok alındım çok kırıldım demekki o kadar önemsizim onun için
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler arkadaşlar 🙂
Arkadşım bütün doğum günü mesajlarını paylaştı sadece benm gönderdiğim mesajı paylaşmadı alınmalı mıyım?
Cevapla