Sevgilimin erkek kardeşine doğum günü için mesaj attım?

Yeni sevgili olduk ve tüm ailesi beni biliyor. Kardeşi de daha çok küçük doğum günü için hediye yazdım ne istersin doğum gününe falan diye şakalaştım sen yanımızda ol yeter dedi çok tatlıııı. Ne yazsam ki hiç beklemiyordum biraz da kasıyorum kendimi nasıl konuşacağımı bilemedim

Sevgilimin erkek kardeşine doğum günü için mesaj attım?
Cevapla