Arkadaşlar yine sordum kusura bakmayın ama eşimle aramiz gerçekten çok kötü oldu.
Bir defasında Ruslar Türk kadınlarından daha iyi kadınlık yapıyorlar dedim ondan sonra böyle oldu. Önceden çok iyi davranırdi beni el üstünde tutardı ilişkide de superdi sonra benim o lafimla öyle oldu.
Sen beni gerçekten sevmiyorsun elinde olsa yabanci bir kadınla evlenirdin hatta aşık olduğun Rus biri var benim yanımda mutlu değilsin diyip duruyor. Yatakta bile sırtını dönüp yatıyor artık. Halim vaktim yerinde, isteseydim yabanci biriyle evlenirdim ama ben onu sevdiğim için onunla evlendim ama inanmiyor. Ne yapacağım?
Bir defasında Ruslar Türk kadınlarından daha iyi kadınlık yapıyorlar dedim ondan sonra böyle oldu. Önceden çok iyi davranırdi beni el üstünde tutardı ilişkide de superdi sonra benim o lafimla öyle oldu.
Sen beni gerçekten sevmiyorsun elinde olsa yabanci bir kadınla evlenirdin hatta aşık olduğun Rus biri var benim yanımda mutlu değilsin diyip duruyor. Yatakta bile sırtını dönüp yatıyor artık. Halim vaktim yerinde, isteseydim yabanci biriyle evlenirdim ama ben onu sevdiğim için onunla evlendim ama inanmiyor. Ne yapacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer