14 şubat geliyor ve hala bir sevgilim yok 😔 ne yapacağım ben?

Sapık dsğilim kötğ değilim her zaman iyiyim ama yok bir sevenim sevdiğim
14 şubat geliyor ve hala bir sevgilim yok 😔 ne yapacağım ben?
Cevapla