Yani bundan çıkacak başka bir sonuç yok demek ki seni üzdüğünü anladı ve senden özür dilemek diyor yani sana geri dönmek istiyor başka bir anlam çıkmaz
Barışmak için etkileşim yapmaya çalışıyor. Doğayı sevdiğini biliyorsa senden aa. ne. gizel gibi yorum yazmanı bekliyor olabilir. Güzel yermiş neresi burasi yaz mesela, sohbet olsun. Belli ki ayrılma isteğin yok, ki engellememissin. E o zaman neyi bekliyorsun.
Senden ayrıldığına çok sevinip kendini dağa taşa vurmuş olabilir mi? ya da ayrıldık mecnuna döndüm kendimi çöllere vuramadım çünkü Türkiye'de çöl yok mesajı mı veriyor? Bende anlayamadım ki, acaba niye böyle yapıyor? Bir mesaj vermiyorda olabilir mi?
Konuşmaya çalışıyor veya yüzü yoksa arayı yumuşatmaya çalışıyor olabilir. Belki ilerde sevimli yavru hayvan fotoğrafları da atar ve sonra cesaret edip sana buluşma veya yeniden başlama konusunda iznini almak ister. Hayatına yeniden almak istersen şans verirsin ya da langirt köy sandığına yollarsin. Dhfhv
kendisi böyle bir evde seninle mutlu bir beraberlik hayel ediyor bu net seninde ayyy çok güzel keşke bizde böyle evde beraber geçirsek demeeni bekliyor ama bence çok bekler hayal dünyasından uyansın
Doğa videoları insana huzur veriyor. Kötü ayrılığınızı unutturabilmek için sana bu tür videolar atıyordur. Hem rahatlaman için hem de sinirin, acın geçsin diye.
Telegram değil Whatsapp bu, iPhone kullanmıyorsan bilmemen normal. “Slk misin? mı” ahahaha canım benim “Bu kişinin ismi Murat mı Murat mı” diye ağlanan sensin. Olgun bir insan gibi konuşamayıp hakarete başvurmandan da yaşının küçük olduğunu anlıyorum. Hoşça kal.
Yok güzelim sağlıklı iletişim kuramayacağız sen karşı tarafi kışkırtarak bi yere varmaya çalışıyosun karşı taraf tepki verince zırlıyosun. Enteresan, hm bye tatlim algilarini pozitiflige yor aksi hâlde bu kafayla çok zor. Ov bi laf lastik gibi sağa sola çekilmez ya huh! Bye.