Ayrıldığım kişiden tekrar barıştım ama eskisi gibi neden değiliz?

O geldi barışmak için. Yani mesela evde iken pek yazmiyor ev işleri flan diyor bide annem daha baristigimizi bilmiyor Nişan da daha yapmadık onun için sürekli odaya geçip yazmam doğru olmaz diyor dün sabaha kadar konuştuk ama mesela şimdi 2 saatte bir mesaj atıyor ben sürekli mesaj atsın istemiyorum tabiki ama yeni baristik ya ne bileyim biraz hasret giderelim isterdim Yani bu tarz şeyler normal mi çünkü onu beklerken acı çekiyorum
Ayrıldığım kişiden tekrar barıştım ama eskisi gibi neden değiliz?
Cevapla