Kız arkadaşım sürekli herşeye küsüyor, 2-3 gün konuşmayıp sonra yeniden mesaj atıyordu. Ayrıldım, iyimi yaptım?

Sürekli çok komik sebeplerden 2 gün, 3 gün konuşmayıp benim ona adım atmamı bekliyordu sonrasında eğer ben adım atmazsam adım atıyordu. Bir yerden sonra dayanamadım artık. İnternet üzerinden aynı şehirde olduğum biriyle tanıştım. Ona derdimi anlattım, nasıl tahammül ediyorsun, seni sevmediği net belli dedi. İyice emin oldum sevilmediğime ve ayrıldım. Tabi ben sonra yeni biriyle tanıştım. Beni oynatan bu bahsi geçen dangalak eski kız arkadaşımda mesaj atmış sabah. Yeni bir ilişkiye başladığımı söyledim. Sizce ayrılıp yeni bir ilişkiye başlayarak hata mı ettim? Çok yorulmuştum çünkü artık. Ama o bunu görmüyordu.
Kız arkadaşım sürekli herşeye küsüyor, 2-3 gün konuşmayıp sonra yeniden mesaj atıyordu. Ayrıldım, iyimi yaptım?
Cevapla