Tüm emeklerim boşa gitti, ilişkim bitti. Kalbim acıyor, herkes gider mi? Giden bir gün döner mi?

2 buçuk senem, emeklerim... Çok sevdim. Üniversite de tanıştık 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa. Kavga ettik. Hassas olduğum konuda kavga çıktı. Çirkin sözler dedim. Aldatıyor musun falan ikinizi de bulucam falan dedim. Ama çok hassas olduğum konuydu ve sinirden dedim. Sonra sosyal medya dan resimleri falan sildi. Bitti dedi. Dün Bursa dan kalktım İstanbula gittim. Belki düzelir diye. 15 20 dk konuştuk. Bitti dedi. Çektim gittim yanından arkamdan gelmedi. Sonra aradı ve seni görüyorum çek git artık dedi. O yolu göz yaşları içinde geldim. Sadece yolda ağladım. Canım çok yanıyor. Emek verdim uğraştım didindim hediyelerimi çöpe attığını söylüyor. Kalbim acıyor... 2 saat yolu göz yaşları içinde geldim
Tüm emeklerim boşa gitti, ilişkim bitti. Kalbim acıyor, herkes gider mi? Giden bir gün döner mi?
Tüm emeklerim boşa gitti, ilişkim bitti. Kalbim acıyor, herkes gider mi? Giden bir gün döner mi?
Tüm emeklerim boşa gitti, ilişkim bitti. Kalbim acıyor, herkes gider mi? Giden bir gün döner mi?
Cevapla