2 buçuk senem, emeklerim... Çok sevdim. Üniversite de tanıştık 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa. Kavga ettik. Hassas olduğum konuda kavga çıktı. Çirkin sözler dedim. Aldatıyor musun falan ikinizi de bulucam falan dedim. Ama çok hassas olduğum konuydu ve sinirden dedim. Sonra sosyal medya dan resimleri falan sildi. Bitti dedi. Dün Bursa dan kalktım İstanbula gittim. Belki düzelir diye. 15 20 dk konuştuk. Bitti dedi. Çektim gittim yanından arkamdan gelmedi. Sonra aradı ve seni görüyorum çek git artık dedi. O yolu göz yaşları içinde geldim. Sadece yolda ağladım. Canım çok yanıyor. Emek verdim uğraştım didindim hediyelerimi çöpe attığını söylüyor. Kalbim acıyor... 2 saat yolu göz yaşları içinde geldim
Tüm emeklerim boşa gitti, ilişkim bitti. Kalbim acıyor, herkes gider mi? Giden bir gün döner mi?
Şimdi o kişinin size karşı olan tavırları iyi değil ve duyguları da artık yok gibi ama siz de pek sevmiyor gibisiniz. İnsan sevdiğine öyle bir tavırla konuşur mu? Böyle diyorum ama sizi aldatmadıysa geçerli olsun. Eğer aldattıysa az bile demişsiniz.
Vala sana. Bir şey soylim mi bu sevmiyor buna yemin edebilrim seni sevseydi okadar mesaj atmışsın umrunda bile değil kısa umursamaz üzülmez cevaplar onun yaynia. Gitmişsin bile yine yok sen de önüne bak bence bunda. Bir şey olmaz ikisiniz bulcam lafin da biraz hadsiz bir cümle o da var bunları çok yaptıysan bıkmış olabilir bu durum olsa ben de durmam kafam karıştı
Nasip değilmiş de ve önüne bak. Mesajlardan gayet net anlaşılıyor ki , seni çoktan silmiş. Sen de kendine daha fazla acı çektirmeden , aklından , gönlünden sil.
Kader de yoksa onunla evlilik ne gelir ki elden? Ne ilksin ne de sonuncu. Olmuş ile ölmüş çare yok maalesef. Üzülme. Zaman en iyi ilaçtır. Geçmiş olsun.
Sevdiğin birinden ayrılmak çok zor, insan yediremiyor kendine. Ayrildigin ilk bir ay çok zor geçer, özlersin ama yazamazsın, her yerde aklına o gelir. Başka insanlarla konuşmasına tahammül edemediğin insanın hayatında biri olma ihtimaline artık tahammül etmek zorundasındır. Ama inan ilk bir aydan sonra unutuyorsun diyemem ama ona karşı olan duyguların sönüyor.
Ve sana bir tavsiye, ona olan aşkından kurtulamıyorsan nefrete dönüştür bunu. Yaptığı saçmalıklar gelsin aklına, sana az da olsa kötü davrandığı zamanlar ve ondan soğu.
Yaş ilerleyince bunlar insana çok boş geliyor :). Bence üniversiteyi bitirdiysen bir iş bul, uğraş felan 23 yaşında evlenmeyeceğine göre iyi olmuş ayrılman ha bir de gururun kırıldı da onun mu hırsı? yoksa aptal aşık mısın? kendinle mi iddialaştın orasını biz bilemeyiz
Boşuna uğraşmışsın kıyamam... zamanla seninle böyle umursamaz konuşan biri için dil dökmemen gerektiğini öğreneceksin, istemiyor musun? Öyle olsun diyip sövüp engelleyeceksin en kötü ihtimalle😅 doğru insan değilmiş senin için, emin ol evlenip ileride boşanmaktansa böylesi iyi olmuş, Allah kurtarmış de geç... iyi insanlarla karşılaşırsın umarım, sen çok değerlisin unutma💖
Çok üzüldüm Allah gönlüne ferahlık verir umarım en kısa sürede. Suçlamadan çirkin sözler etmeden önce onu dinleseydin belki buralara kadar gelmezdi belki o da doğruları söyleyecekti burada senin yanlışın var tecrübe etmiş oldun bir daha bu konuda çok dikkat edersin. Bir diğeri ise onun bu şekilde kolayca silip atabilmesi bu uzun süre düşündüğünün kanıtıdır dik durmaya devam et bu bir tecrübe ders al.
Üzüldüm senin için. Ama daha fazla uğraşmayı bırakmalısın, bundan sonra yapacağın her hamle seni küçük düşürür. Kalkıp ayağına kadar gitmişsin. Yapman gerekeni yapmış vicdanın rahat. Onun hayatında başka birisi olabilir. Ya da sadece alışkanlıktı ondaki sevgi değildi bu yüzden de böyle davranıyor olabilir. Ama elbet bir gün pişman olur, herkes karmasını kendini yaratır. Yaşattığını yaşar, ahın kalmaz merak etme. Hayatına bakmalısın, bir an önce kendini toparla.
Ekmeğine yağ sürmüşsün. Kızgınlıkla bazen istemediğimiz laflar edebiliriz. Bunu idare edebilecekken bir özürle hatta yanına gitmişken bitirmesinin sebebi belli. Sizin için üzüldüm ama inanın değmez. Ağlayın içiniz çıkanadek sonrra unutun gitsin değmez
Çok kötü ya ben çok üzüldüm ya. İt köpek kahrolsun güzel kardeşim nasıl ayar oldum ya yazık günah lan duygusuz herif sen ne diye o kadar senesini çaldın yazık lan it herif allah bin belasını versin burnu boktan çıkmasın inşallah bir gün bir tırın altında kalır ölür gider güzel kardeşim
Merhaba, herkes çocuk sevmiyor umursamıyor falan yazmış ama bana çocuk çok kırılmış ve kızmış sanki hayalleri yıkılmış artık sabrının son noktasına gelmiş gibi geldi. Ve sanırım sen de ona ne yaptığının farkındasın. Tam olarak ne dedin? Neden kızdı bu çocuk sana o kısmı tam anlatırsan konuyu aydınlatabiliriz. Çünkü bu çocuğun tepkileri kötülükten değil sana kızgınlıktan. Sen ne yaptın bu çocuğa?
Merhaba, karma spor salonuna gidiyordu Macfit diye. Ama hassas noktamdı çok rahatsız oluyordum odaya gelen kızlar inanılmaz açık giyiyor. Askerden önce gidiyordu kardeşi ile yine kavga ediyorduk. Askerdeyken bile dedim sana asla karışmam ama oraya gitmeni istemiyorum. Geldi ve kardeşim gidiyor bende gidicem dedi. Onaylamadığım şeyi yaptı. Sonra bana akşam gitmek için söz verdi o saatte kız olmuyor diye. Geçen hafta da gündüz aniden spora gitcem dedi ve gitti. Salondayken normalde yazardı o gün yazmadı. Zaten hassas noktamdı. Sözünü de tutmadı. Bende beni aldatıyor musun neden yazmadın sevgilin mi var diye iftira attım. Azıp azıp kız görmeye mi gittin dedim. Çok delirdim yazdım
Ve o da sinirden çıldırdı. Sanırım biraz fazla boğulmuş olabilir. Bu tarz adamlar asla özgürlüklerine müdahale ettirmez laf söyletmezler. orada da varsa baktıpı vs bir tip bu işi bitirmeyi kafasında netleştirmiş olabilir. Sen de eline fırsatı vermişsin. Ama sanırım bu senin bu tarz ilk yaklaşımın değil pek çok kez söyleyip onu doldurmuş olabilirsin. O da taşmış olabilir artık. Ve sabredememiş olabilir. Biraz anlayışlı olsaydın belki sussaydın bir şey olmayacaktı. Üstelik spor salonunda sana yazsa bile yine bir şey yapmadığı anlamına gelmez ki bir şey yapan adam yazar yine yapar. Yazmakla yazmamakla emin ol ilgisi yok..
Yazdıklarını okudum çok canın yanmış sana çok üzüldüm seni çok içten hissettim emin olabilirsin. Sen ne yaparsan yap bu kadar merhametsizleşmemeliydi. Bu tarzdaki adamları tanırım ben. Şimdi ne yazarsan yaz sana düzgün cevap vermeyecektir. Bence biraz bekle siniri yatışsın. Biraz dursun düşünsün sindirsin herşeyi. Hiç yazma her yerden kaybol yok ol hatta görmesin seni. Seni görmesine engel ol. Onun da içinin yanmasına sebep ol. Bir müddet bekle böyle. Sonra bir iki hafta sonra çık ortaya yaz. Öncesinde kaybol ama ortadan her yerden yok olacaksın. Canı yanmazsa dönmez. Yine de dönmezse gerçekten sevmiyor ve başka birileri için seni bırakmış demektir.
Ayrılık zor olmuş senin için fakat olayı çok abartmışsın. Kendin bitirmişsin diyemiyorum çünkü erkek arkadaşın da bitirmiş. Öyle şeyler söylemen de kötü olmuş ayrılıklar da sevdaya dahil. Nasip kismet bu işler...
Offf aşk o kadar lanet bir şey ki seni çok iyi anlıyorum ama bana inan zamanla geçiyor ilk zamanlar o acıyı çekeceksin iliklerine kadar ağlayacaksın sızlayacaksın ama geçecek bana inan
Uzak mesafe biri vardi. Sonra bir gun beni terk etti senden sogudum dedi sonra işte ayrildik. Sonra bi gun pisman olmuş döndü sonra yine terk etti engelkedi her yerden falan. Sonra aradan aylar gecti engeli kaldirmiş aradi baska numaradan. Dönüyorlar. Ama sen onun dönmesini bekleme bundan hayır gelmez. Dôndüğünde o sen oyle. bi degis ki seni taniyamasin bile. Elbet pisman oluyorlar.
Ya takma be nolcak kimse için deymez boş ver yenisini bulursun hem mesj falan atma sakın! Naparsa yapsın yol ver unutsun istediği kadar sende unut yani çok basit kendini küçğk düşürme boş ver acımasız ol biraz insanlardan bi beklentin olmasın ya şuna geri gel diyosun ya bak o böyle düşünüyo:ya bu brni seviyo ben giderim diğerlerine gezerim onlarla eğlenirim nası olsa bu beni bekliyo enayi der bak gerçekten der dönmesin sen hayatına bak
Giden gitsin uzulme... ALLAH sana daha guzelini dha iyusuni hzirliyirdur vardir bir hayir de ve kybettigin zamana sevgiye uzulerek bosa ikinci bir zaman kaybi yasama. Boyle. Olmasi gerekiyomus yasanmasi gerekmis de rabbim kotu olmasindan korudu bana yol gostterdi. De onune bak
Ya basit olma bayan dediğin böyle dermi yaa umursamıycaksın senin öyle davranman onu şahlandırmış gelip geçici her şey ya ben 7 yıl biriyle oldum başkasının kucağında yakaladım ya 6 7 ay depresyon şu an 10 ayrı takıldığım var insan bunları yaşayıp hissizleşir ilerde iyi ki yaşamışım dersin çünki artık hayatına aldığın insanları almadan önce tartıp ölçüceksin
bir insana bu kadar bağlanarak hata etmişsin. hayat bu sen ne yapsanda o kendi yolunu çiziyor. boşuna üzülme hayatına devam et. kimse bulunmaz hint kumaşı değil
Gerçek dünyaya hoş geldin cınım. Unutamayabiliriz ama alışıyoruz. Ölenlere de, gidenlere de. Zaman çok hızlı o yüzden acılara zaman ayırma. :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu yüzden sevmeyi bıraktım Aşık olmak bana göre değil olurda nasip olur ise en güzeli görücü usulü Ben kendimi cok iyi tanıdığım için Karsı tarafın beni seveceğimden şüphem yok
Çocuk spor salonuna vs gidiyomus sanırım yorumlar da yazmissiniz bnde senin gibi kıskanç biriyim ve aynı tepkileri verirdim evet zor ama insanlar evlenip boşanıyor bence gururlu bi kadın ol önüne bak
Kendini objektif olarak değerlendir gerçekten genel olarak yorucu ve stres sebebi bir kadın isen asla dönmez erkekler böyle kadınların notunu verip kaçarlar
Bu kızlar ne canım... Emek vermişmiş sanki sen baktın büyüttün. Kapısına gelecekmiş köpek gibi... Senden başka kız yok sanki... Tekmeyi yiyince kendilerini bir halt zannediyorlar...
Geleceği bir insanın üzerine kurmak kadar malca bir durum olabilir mi yav kızım kendınız için yasayın. birisi gider birisi gelir. max 3 aya unutursun çok sıkma canını. kendin için yaşa buda sana ders olsun