Evet neden, bana cocuklukdan beri hep tatlı, sevimli derler eskiden Almanya da yaşıyordum alman kızları bana bayılıyordu
Ama tc ye geldim kızların ilgisi yok oldu resmen, ve farkettim ki tc kizlari sakallı, esmer 35 Yaşında gibi duran erkelleri beğeniyor
Neden?
Ama tc ye geldim kızların ilgisi yok oldu resmen, ve farkettim ki tc kizlari sakallı, esmer 35 Yaşında gibi duran erkelleri beğeniyor
Neden?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yuo ben severim sempatik erkek ama sen herkese göre tatlı mısın onu bilemiycem knksss
Valla Türkiye de bile en az 30 kiz taltif demiştir, gülünce gözlerim özellikle küçücuk oluyor, gülüşüm cok beğenilir
Bence çoğu kız tatlı erkeği arkadaş olarak goruyor (Türk kizlari)
Yani göreceli bir durum bana göre tatlı gelmezsin bir başkasına tatlı bu tartışılacak bir şey değil gibi
Yani evet dhdhhs
Erkeksi yüz hatlarını beğeniyor çoğu doğru. Ama böyle bebeksi (kız gibi görünürler genelde) yüzleri sevenler de var.
o bazi kizlar biraz canım cunku kendi yasitlari varken 30 yasindakileri begeniyorlar bi de kultur ve toplulugun etkisi var oyle garip ahlaka sahip bi toplumuz maalesef
Valla ben de anlamadım Almanya da acayip olgi alırdım kizlar bayılırdi burada kizlar arkadaş olarak görüyor
burada onemli olam tip degil cunku bazilari sert sevmek gibi hata yapiyolar ben genelde tatli tiplerden hoslaniyorum
orada s. alak yazmak istemistim canim diye cevirmis alabdoabdd
Sert sevmek derken?
O nasil birsey djhdhs
ya kiyamam sen turkiye ye uzak kalmissin lshaohsksjs
iste mesela kiskanc olmasi, giyimine bile karismasina izin veren ap. tal kizlar var. asiri sahiplenici olmasi sozunun gecmesi falan
Haa anladım, yok ya bayağıdır burdayım da işte anlamadım nedense dhdhdhdh
Evet o tip erkekleri beğenen kizlar, ama aslında guzel birseu o kızlar benden otomatik olarak uzaklaşıyor ne güzel işte 😅
aferinn o zaman sana tatlilik kazanacak iste osgaoahdos
İnşallah bakcaz bakalım😅😅😅
Ama bütün kızlar tatlı diyor çok tatlısın diyorlar ama hiç sevgili olalım diyen olmadı ya bu nası iş dhdhhs
belki sen onlara zaten bakmazsin ya da hayatinda biri vardır diye dusunuyor olabilirler bana oyle olmustu cunku
Neden öyle düşünsünler ki soğuk birisi değilim çok guleryuzluyum yani
valla bu hayatta her sey olur herkes her seyi dusunur herkes herkesten hoslanir cidden bak test edilmis onaylanmis
hic mi sevgilin olmadi ki
Iki kere oldu da hiç hoşlanan olmuyor nedense anlamamiske dhdhdjs
Türkiye de 2 oldu bu arada
e sevgilinse nasi hoslanmiyor senden ne alaka alshqkshska
yasin kacti belki yolun basindasindir
19 yaşım başında değiliz ya dhdhsh işte 1 kiz hoslandi onunla sevgilim oldu bir de benim sevdiğim bir kız vardı onla oldum
19 yolun basi gibi ama sen bilirsin :d
e sevdigin kisiyle olmussun ya mk sukret haline aldgalsdk
Evet biraz zorlandik ama dudujs sen ulasamadin mi
ben dusurdum hatta ilk o benden hoslandi da olmadi iste bazen olmayinca olduramiyosun
Niye olmadı ya merak ettim dhdjhs
ya sana burada ask hayatimi mi anlatim yavrum ozel denen bi sey vae aksgsaldhsj
Tamam özelden anlat o zaman djdhsh
tamam yaz ama cok ayrinti vermem ona gore :e
Takip attım
Aman takip isteği takip atmak ne fhdhhdd
yazmamissin
İsteği kabul etmemissin ki
ettim ya nasi etmedim
Kanka herkesin zevkinin aynı olması mümkün değil
Ben genel diyorum zaten, şaşırtıcı geliyor bana
O esmer , sakallı erkeklerin Avrupa da hiç şansı yok
Genele bakma 100 kişiyle evlenmeyeceksin sonuç olarak
Yani evet ama hiç beğenen olmuyor ya Avrupa da güzelim kizlar bana yürüyordu burada sao kaldım çok acayip 😐
Kemikli sert suratı bile beğenmiyorlar onlar