Güncellemeler
+1 yıl
Kırmışsın kızı, oyalamışsın ve kızcağız kaçmış bu sebepten dolayı.. Yinede erkek ulaşıp özür ya da yeniden başlamak için bi şans istemez mi🤔🤔
Beni engelleyen kişi ile işim olmaz.
Birisi bana konuşmak istemediğini söylese, zaten rahatsız etmem. Engellemek neymiş?
Cevap
7Cevap
Nasıl olduğunu merak eder ulaşırdım fakat tekrar birlikte olamayacağımız aşikâr olduğu için birliktelik yaşamaya yeltenmezdim.
Derdim istediğim cvp değil daha fazla görüş ve fikir? 🤔
Konuşmazdım ama nedeni sorardım
ulaşamazlar
Neden?
ulaşılmak istemediğim için.
Hayır. Gelse de kabul etmem.
Kız terk etmiş niye gelsin ki zaten..
Hayir asla
Hayır.
Ulaşmaya çalışmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?