1 aylık sevgilimi şişman olduğu için engelledim. Bu beni kötü biri yapar mı?

Arkadaşlar 1 ay boyunca iyi bir sanal ilişkimiz var dı, fotolarımızı birbirimize atınca. Şişman olduğunu öğrendimOnu çok sevdim ama şişman olması kalbimi kırdı... şişmansın diyip engelledim, sizce kötümüyüm
1 aylık sevgilimi şişman olduğu için engelledim. Bu beni kötü biri yapar mı?
Cevapla