Arkadaşlar 1 ay boyunca iyi bir sanal ilişkimiz var dı, fotolarımızı birbirimize atınca. Şişman olduğunu öğrendimOnu çok sevdim ama şişman olması kalbimi kırdı... şişmansın diyip engelledim, sizce kötümüyüm
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılYa birisinin kalbini sevmek neden yok siz de? Ne kadar pislik birisin ya. Evet çok sevmişsin belli şişman olsun, zayıflardı. Sizin ben beyninize edeyim hemi. Bu kafa ile daha çok kayıp edersiniz. Bari şurada sevgilim diye hitap etme. Ulan var ya her boku hakediyorsunuz siz.
251 Yorumla
En İyi Cevaplar
Lan bu soruya yorum yapmış bir kaç tane kızı çok iyi biliyorum; burada insanları tipiyle değerlendirip hakaret edercesine laflar yazdılar üstelik kendilerine hakaret edilmediği halde. İnsanlar maalesef olay kendilerine donmedigi sürece dünyanın en vicdanlilari en merhametlileri, bence çok iyi yapmışsın kardeşim bu riski göze almıştır, senle konusacagi sure boyunca soyleyebilirdi konusmanin basinda da soyleyebilirdi. Bu durumda yasadigi sey senin sucun degil kendisinin net samimiyetsizliğidir
00 Yorumla
Sen kusursuzmusun ki o insanı öyle yargiladin kalbini kırdın. İstemeyebilirsin ama kırmadan ayrılmak istediğini söyleyebilirsin. Ondan özür dile senin yüzünden hayata küsecek belki zayıflamak için neler yapmıştır o insanların hayatını bilmeden yargilamayin. Kırdığın yerden kirilacaksin bir gün unutma bunuda.
10 Yorumla
Onu çok sevdim deyip nasıl peşinden engelledim diyebiliyorsun hayret! Kötü biri değilsin belki ama sevmeyi bilmediğin daha doğrusu sevmekten anlamadığın çok belli dostum.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
106
Cevap
46Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı.
+1 yılKotu birisi değilsin. Ona bunun yanlış olduğunu belirtmişsin. O kızda utansında zayıflasın. Afedersin ama sen manyak mısın? Abi belki problemi var, belki ilaç kullanıyorum kilo veremiyor? Hepsini geçtim o kendini öyle kabul ediyorsa sen de kabul edeceksin. Edeceksin kardeşim etmiyorsan en başında bu işe girmeyeceksin. Bıktım sizin gibi dış görünüşe aldanan aptallardan. Zayıf insanlar Çok mu iyi?
12 Yorumla- +1 yıl
Önemli değil 😅
Bu seni kötü biri yaptı bile.
Şişman olduğu için terk etmen yanlış. Şişman olduğunu dan diye yüzüne vurman daha da büyük bir yanlış. Kimseyi bu şekilde incitmeye hakkın yok. Görüşmeden sevgili olursanız şişman da çıkar, sıska da. Görüştükten sonra ilişkinizin adını koysaydınız ve o zaman şişman olduğu için istemiyor olsaydın bunu yanlış bulmayabilirdim. Dış görünüşe bir hayli önem veren insanları yargılamıyorum ya da yadırgamıyorum. Sadece bunu kırıcı şekilde belli etmenizi yanlış buluyorum.10 Yorumla
+1 yılHazır ol herkes yaptığının ne kadar yanlış olduğundan vs bahsedecek eğer karsindaki ile anonim konuşmayı kabul ettiysen ve herhangi bir söz vermediysen resim paylaşımının sonunda bu yaptığın şey bir tık fazla düzgünce izah edebilirdin engellemeden. Fakat birini görünüşüne göre degerlendirmek ya da değerlendirmemek insanlarin kendi şahsi görüşü burada sana soven kisilerin %80de aynını yapardi ya da yapmıştır bence yinede birdahakine karşındakinin duygularını göz onunde bulundur bence😊
10 YorumlaHicbir canlinin duygulariyla onuruyla gururuyla hicbir seyiyle oynamaya hakkin yok hrm gunaha sokuyorsun hemde begenmiyorsun engelliyorsun. Kul hakki kul. Kizim nelerine sebep olacaksin kim bilir. Allah sorar sana bunu. Tevbe et kimseyle evlenme niyeti olmadan aylarca konusma. Gunah be gunah terbiyesiz.
00 Yorumla
+1 yılBide soruyor musun ya. Bu kadar kırıcı bu kadar kalpsiz olmayın. Karşında ki insanın da duyguları var. Engellemekle çok iyi yapmışsın karşındakini kendi pisliginden kurtarms olmuşsun.
40 YorumlaEğer troll değilse çok ayıp etmişsin. O kızı hayal kırıklığına uğrattın üstelik belki de şu an travma yaşıyor, bunu sen bilemiyorsun şu an ama etme bulma dünyası. Karma acısını çok pis çıkartır merak etme sen.
20 YorumlaBari şişmansın demeseydin. Gururunu kırmışsın kızın. İyi olduğun söylenemez ama bence kötü de değilsin kötü olsan bunu sorgulamazdın. Bence engeli kaldırıp ondan özür dile gönlünü al ve sohbetini öyle kes. Ahı çıkar.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Sanal iliski zaten hayaller uzerine kurulur. O çirkin bile olsa sen onu güzel olarak hayal edebilirdin.
Neyse olan olmuş ama kalp kirmak sanal alemde bile olsa kötüdür. Seni kötü biri yapar mi bilmem ama bir özür borclusu yapar.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Kalbini kırdığın ortada.
Ve başka bahane ile ayrılabilirdin. Cesur olabilirdin.
Açıp özürdileybilirsin
Bu olayın tamamen seninle alakalı olduğunu söyleyebilirsin. Onun hakkı senin de vicdanının serbestliği olur.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 381 cevap paylaştı.
+1 yılKonuşmayı kesmek istemen bile iğrençken nasıl sismansin diyip engelliyisun ya kalpsiz mısınız ya o kızın nasıl bir psikolojiye gireceğini düşünemiyor musun? İğrenç varlıklarsiniz birde ciddi ciddi soruyorsun
10 Yorumla Bayağı saçma bir sebep yüzünden ayrılmışsın güzel giden bir ilişkin varken yazık olmuş, o senin için zayıflayabilirdi gerçekten seven insanın yapamayacağı hiçbir şey yoktur ne insanlar var birbirini seven ben onlara hayran kalıyorum açıkçası.
00 YorumlaKötü değilsin tam bir pisliğin tekisin !
Utanmadan bir de gelmişsin burada vicdanını rahatlatmaya çalışıyorsun. Çok yazık sana.10 YorumlaEngellemeseydin keşke 1-2 hafta daha konuşsaydın güzelce ayrılsaydın kalbi de kırılmazdı
Kızlar hep Çok kötüsün falan demişte sana kendilerinin başına gelse sövüp engellerler lan10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 721 cevap paylaştı.
+1 yılÇok kötüsün bedenine göre yargılıyosan bu sevgi değil her duyguya sevgi diye diye sevgiyi de basitleştirdiniz
30 Yorumla
+1 yılInsanları dış görünüşleriyle yadırgamayı bırakın artık sen çok mu kusursuzsun ne sin ya yazık karakterine.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 535 cevap paylaştı.
+1 yılSen onu kilolu olmadığı düşüncesiyle mi konuştun. Çok samimi bir şekilde söylüyorum hayatın boyunca mutlu olamayacaksın.
20 Yorumla
+1 yılSen varya , kadınlığı kadinsiligi , sexiligi , tutkuyu , sevgiyi sevilmeyi , kadın a dair güzelliklerin en önemlilerinin bir arada nerede bulacağını bilseydin şu an pişmanlıkla özür diliyor olurdun
00 Yorumla
+1 yılYok canım... Melek gibisin. Sen ve senin gibi insanlar sevilmeyi hak etmiyorsunuz. Bence onu engelleyerek kendin için kötü bir şey ama onun için iyi bir şey yapmışsın. Senin gibi birinden kurtulmuş
00 YorumlaKötüsün sevgiyi falan hak etmiyorsun onun şişman olması senin kalbini nasıl kırabiliyor bana bunun bir açıklamasını yapar mısın? Ama unutma herkes yaptığı kötülüğün karşılığını alır.
06 Yorumla
+1 yılkızın kalbini paramparça etmişsin ve ahını almışsın büyük ihtimalle yüzün gülmez daha
31 YorumlaSismansin diyip engellediysen kizi yerin dibine sokmussun. Yavas yavaş bitirseydin kizin gururu kirilmazdi.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. sevmek? kilolu olduğu için bırakmak? 1 ayda sevmek? sanaldan sevmek? kafamda deli sorular hepsi de aptal bir sonuca çıkıyor
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 676 cevap paylaştı.
+1 yılAşırı kötü biri yapar gerçekten ya, en azından kendi düşüncelerinin arkasında durup bunlarla yüzleşebilecek kadar insanın kendisine saygısı olmalı
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bu kız şimdi hirs yapıp karşına manken gibi çıkıp senin salyalarını akıtmazsa bende bisi bilmiyom sjrjk
12 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Nr güzel işte. Oğlana küfür değil dua etmeli
+1 yılCıks kötü yapmaz. burada laf atacak insanlar dolar şimdi özellikle kızlar ama başlarına gelse aynını onlar yapar :ddd
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 872 cevap paylaştı. Zayıflaması gerektiğini söylediysen zayıflasada bundan bi cacık olmaz dediysen olması gerekeni yapmışsın zevk ve renk tartış maya kapalıdır
00 YorumlaÇok kötü kalpli birisisin ve kırıcısın. O kızın ne halde olduğunu düşünebiliyor musun şu an biraz empati kur. Bir de utanmadan buraya yazıyorsun
00 Yorumla
+1 yılEvet soruyor bir de, seven insan şişmansın diye engellemez ki sevmeyi geçtim bir insana öyle denmez kötü birisisin.
00 YorumlaResmen kızı gömmüşsün yazık adam diyip çıkıyorlar o kızın yarısı karakter var mı acaba sende olsaydı zaten kötü müyüm diye şüpheye düşmezdin
00 Yorumla
+1 yılBu seni kötü biri yapar. Engellemek ne? Şişman olduğu için kalbin kırılmış. Kırılmış mı senin o ponçik kalbin
00 Yorumla
+1 yılDış güzellik önemli kişi için, gönül sonuçta güzeli sever, fakat bi de şu sözün inceliği var ki : "bedenleri toprak çürütür ruhları sevmeyi deneyin"
00 Yorumla
+1 yılÖyle demeseydin keske yaa kizin kalbi kirilmiştir ona tatli dile söyleyebilirsin ona yardimci olup zayiflatabilirdin
00 YorumlaÇok sevdin şişman olduğunu öğrenince engelledin adam mısn lan sen bazı Kızlar tipe paraya önem veriyor ya iyi yapıyor
063 Yorumla- +1 yıl
Aynen kadınlar paraya erkekler fiziğe bakar ama parası olmayan erkekler ağlar bir ton laf sayarlar
- +1 yıl
@kırmızıkediiii Kimse ağlamasın paraya önem vermeyen çok Türk kızı var ama çogu erkek fiziğe bakıyor o paradan tipten kaybeden erkeklere de hiç üzülmüyorum iyi oluyor onlara
- +1 yıl
Evet parası olmayan biri
- +1 yıl
Para karşılığında yapacağım tek iş mesleğimdir o da muhasebecilik.
- +1 yıl
@kırmızıkediiii benim parasız oldugumu da nerden çıkardın
- +1 yıl
Peki sen para karşılığı kendimi kullandırdığı mı nerden çıkardın? Paraya bakan kız kullanılıyor para bakmayan kız kullanılmıyor. Bu şekilde cevap verirsen yaran var gocunmuşsun anlarım
- +1 yıl
@kırmızıkediiii 👏 👏 kişi kendinden biliyor kardeşim arkadaş ya satılmış ya da satın almış ki herkesi öyle sanıyor
- +1 yıl
Adam gibi konuşmayan sensin 25 yaşındasın daha konuşmasını bilmiyorsun az sakin ol ya hayırdır mayırdır lisede miyiz @Turkuaz88
- +1 yıl
@kırmızıkediiii çocuk daha özrüne vermek lazım
- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılBirincisi böyle söylenmez, üslup önemli, ikinci hatada birine görmeden 1 ay gibi uzun bir süre vakit harcanmaz, kimsenin vaktide alınmaz...
00 Yorumla
+1 yılbak arkadaş.. bir insanın kalbini hiçbir zaman kırmayın ne olursa olsunn..
10 Yorumla
+1 yılYoo kıza iyilik yapmışsın senin gibi birinden kurtulmuş
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 486 cevap paylaştı.
+1 yılGönlü güzel nice balıketi insanlar var kimseyi dış görünüşüne göre yargılamamak lazım
10 Yorumla Bir insan neden görmediği biriyle sevgili olur ki? Al bismillah: 🧠
21 Yorumla
+1 yılberbat bi insansın özgüvenini kırdın onun ne kadar üzülmüstür karma bulur seni
00 Yorumla
+1 yılYani üzücü olmuş. Kızcağızın yaşadığı üzüntüyü az çok tahmin edebiliyorum
00 YorumlaLol cü selen miydi ya ne kadar kötü olabilir ki bu arada şaka maka harbi * haa
022 Yorumla- +1 yıl
Bence de haklisin. Ayrıca ayaglarinin küçük parmağını yalayam. Opem, yavrumm koklayam. 😋
- +1 yıl
Ne gereği var, evde su böreği var. Ayaklar güzel mi? 😅😅
- +1 yıl
Hadi naz etme,. gel evlenek.
- +1 yıl
- +1 yıl
Özür dilerim. Dasak geçeyim dedik kanks. Adamsın. Kadınsın. Bir şey olursa gel bana. Arkanda ben varım 🤵👰
- +1 yıl
Ben hesabı siliyom. Kralsın. Yolun açık olsun. her şey gönlünce olsun. Hep mutlu ol ve gul. Hoşçakal. Dediğim her şey için özür dilerim. Nolur affet beni 🤗🤗🤗
- +1 yıl
Burada kafa dengi kimse yok. Baya erkek sapik. Benim gibi sadakatli değil ondan. 😅
- +1 yıl
ALLAH'A emanet ol. Kendine çok iyi bak. İyi geceler, tatlı rüyalar. 😴
- +1 yıl
Bütün erkeklere. tavsiye. eşinizi aldatmayın. Benim gibi sadık olun. Sadık erkek olun hep. KADİNA SİDDETE HAYİR. ALDATMAYA HAYİR. HOSCAKALİN GULE GULE. 😎👋
- +1 yıl
İnsta vermeye utandım şimdi. Rezil oldum. 🙈🤦
- +1 yıl
BEN KACAR. BEHLÜL KACAR. nerdeeeee benim gibi sadık ve düzgün eli yüzü erkek. Beeee tam evlenilecek adamım.
- +1 yıl
Kizlar üzgünüm gidiyorum üzülmeyin, 🥰
+1 yılYok olur mu kïtü ne demek sen kanatsız bir meleksin.
10 YorumlaBöyle saçma bi herif görmedim bi gün başka bi kızın seninde Böyle kırması dileğiyle 🙏🙏
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı. Bi de soruyor musun? 1 ay önce kilolu değil miydi, neden başladı o zaman ilişki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Afferim kardeşim çok iyi yapmışsın birdaha yap 👏👏
00 Yorumlasevmesen anlardım ama sevmişsen görünüşe takılmaman gerekir
01 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız usta yoda... :)
fotoğrafını bile görmediğin biriyle sevgili olman senin a'ptallığın
00 Yorumla
+1 yılDürüst olmak güzeldir ve en doğrusudur ama karşıdaki kişiyi kırmadan.
00 YorumlaEn kibar şekilde söylemek gerekirse evet kötü yapar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 548 cevap paylaştı.
+1 yılKötü yapar böyle bir huya sahipsen kesinlikle kötüsün
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 708 cevap paylaştı.
+1 yılKötüsün. Şişmansın diyip engellemek nedır Niye bu kadar kırıcı oluyorsun
00 Yorumla
+1 yılYazık kafana ya umarım onu üzdüğün kadar üzülürsün.
00 Yorumla
+1 yılSenin için kilo bu kadar önemliyse 1 ay niye bekledin tanışır tanışmaz isteseydin fotoğrafını
00 Yorumla
+1 yılGel sen ben de senin kalbini kırıyım o kız için hakediyonuz valla
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvet aşırı ergence çünkü
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılIyi yaptın engelle malum türk kızlarını hep sisirdiler kendilerini vazgeçilmez sanıyorlar
39 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılValla dostum.
Yani düşürmem kendimi gerek yok anladın mı biraz kaliteli olsunlar bizim erkeklerde kolay elde edilmesinler
Cevap sahibi+1 yılAynen 10 gram görünce ne yapacaklarini bilmiyorlar
Cevap sahibi+1 yılBisy olmaz kadinlarin hepsi böyle
Aptallık etmişsin şişman kızlar çok güzeller dır her konuda
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKıza iyilik bile yapmışsın, senin gibi bir mahlukattan kurtulmuş. Müptezel karaktersiz
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbaşta söylemeliydi, hata onda. kendine uygun biriyle konuşması lazımdı
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbenim yorumumu yanlış anlayıp eksilemişsinz. ben kızın açısından bakıyorum. böyle insanlarla iki haftasını kaybedeceğine ve belki de sonda üzüleceğine keşke baştan konuşup karşısındakinın tepkisini anlasaydı.
Gizli Üye(30-35)+1 yılHahaah iyi olmuş kimse kimseyi kabul etmek zorunda değil de bari silkip yollasaydin ben olsam oyle yapardim :D
00 Yorumla- Devamını Gör (92)
Devamını Gör(137)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 1 aylık sevgilimi şişman olduğu için engelledim. Bu beni kötü biri yapar mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer