Merhabalar çok kıymetli KS ailesi, bir derdim var devası güç...
Geçen gün deliler gibi aşık olduğum kızla yürüyorduk, bir erkek birey insanı geçti önümüzden.
Ben tam bu ne havalı bir erkek insan bireyi diyeyazarken kendisi benden aşağı kalmamaya çalışırmışcasına atladı lafa "o neydi öyle yaaaa..." diye.
Soru şu; sizin sevgiliniz, sizinleyken (veya değilken) hoşlandığı cinsiyetten birine "o neydi öyle yaa!" dese ne yapardınız ve ne düşünürdünüz?
Geçen gün deliler gibi aşık olduğum kızla yürüyorduk, bir erkek birey insanı geçti önümüzden.
Ben tam bu ne havalı bir erkek insan bireyi diyeyazarken kendisi benden aşağı kalmamaya çalışırmışcasına atladı lafa "o neydi öyle yaaaa..." diye.
Soru şu; sizin sevgiliniz, sizinleyken (veya değilken) hoşlandığı cinsiyetten birine "o neydi öyle yaa!" dese ne yapardınız ve ne düşünürdünüz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer